FINAL

Only One Night

 

"So, that's why you're trying to kill yourself, huh?" soalku. Min Hyun meleraikan dakapannya lalu beralih arah.

 

"Saya hidup sebatang kara dalam dunia ni. Hanya dialah tempat untuk saya bergantung. Sekarang dia dah tinggalkan saya, jadi takda gunanya saya hidup lagi." Dia mengesat air matanya yang tidak berhenti mengalir setiap kali menyebut tentang lelaki tak guna itu! 'God! How I hate to see him crying because of that stupid guy! Poor my Hyunnie...' Wait...what did i just say? My Hyunnie? What's wrong with me? Aku cuba menenangkan hatiku.

 

"Erm...Hyunnie...No! Min Hyun?" Aku cepat-cepat membetulkan ayatku.

 

"Yeah?" Dia memandangku.

 

"Don't you hungry? Orang kata kalau kita tengah bersedih, kita kena makan baru kesedihan tu hilang. Jom!" Aku tersenyum lalu membawanya menuju ke dapur.

 

"Makan lewat malam? Tak takut gemuk, ke?" soal Min Hyun sambil melihatku menyediakan bahan-bahan untuk memasak.

 

"Patutkah saya kisah semua tu, bila takda orang yang peduli pasal saya lagi?" balasku lalu mula memasak tanpa mempedulikan Min Hyun yang hanya memandangku.

 

Kemudian, Min Hyun memegang tanganku. Aku beralih padanya dan terkejut apabila dia begitu hampir padaku. Aku tergamam. Dengan perlahan bibir kami bertemu. Dia memaut leherku dan aku memaut pinggangnya. Entah mengapa aku merasakan ciuman ini begitu istimewa. Mata dipejam rapat, dan kami hanyut dalam ciuman istimewa ini tanpa menyedari makanan yang ku masak tadi telah hangus.

 

Keesokan paginya, aku tersedar dari tidurku. Aku mendapati diriku kini berada di dalam bilikku di atas katil empukku. 'What happen? Bukankah semalam aku berada di dapur bersama Min Hyun? Wait...Min Hyun? Where's he? Adakah itu semua mimpi?' Aku mengeluh panjang sebelum aku mendapati ada seseorang yang tidur di sebelahku.

 

"H-Hyunnie...?" ucapku sedikit tergagap. Aku begitu berharap semua yang berlaku semalam adalah kenyataan kerana ianya begitu indah sekali. Pertemuan aku dengan Min Hyun sememangnya kenangan yang paling terindah dalam hidupku.

 

"Yeah?" balas pemuda di sebelahku. Dia mengalihkan tubuhnya menghadapku. Dia memandangku dengan senyuman.

 

Hatiku berbunga riang. Aku segera memeluk Min Hyun seeratnya. Aku tidak bermimpi. Pertemuan kami semalam adalah realiti. "I'll never let you go! You're mine now!" Ucapku teruja. "Ya, i'm your's! Never let me go..." Dia memaut erat pinggangku. "Saranghaeyo!" ucap kami serentak.

 

"Erm...Aronnie...I'm hungry. Can we go get something to eat?" ucap Min Hyun sambil memandangku dengan rupa yang manja. 

 

"Oh, god! Why you're so cute? I'll do anything for you, babe." Aku mencubit manja pipinya sebelum menuruni katil dan mendapati tubuhku tiada seurat benang sekalipun. Aku tercengang. Min Hyun memandangku sambil tertawa. "You're so 'good' last night." ucapnya mengusikku.

 

Dia juga menuruni katil lalu menghampiriku. Aku semakin tercengang melihat dia juga sepertiku. Tidak berpakaian. "Did we having se..." belum sempat aku menghabiskan ayatku, dia meletakkan jari telunjuknya ke mulutku. "Shh...you're better than my ex-boyfriend. I love you..." ucapnya sambil mengucup leherku. Aku memejamkan mataku untuk merasai keghairahannya.

 

Tiba-tiba dia menumbuk manja dadaku. "Cukuplah semalam. Sekarang saya lapar. Should we?" ucap Min Hyun manja. Aku mengangguk setuju. Aku juga kelaparan. Sebelum itu, aku menyuruhnya mandi dahulu sementara aku pergi menyediakan sarapan. Dia menggeleng lalu menarikku bersamanya menuju ke bilik air. Aku teruja.

 


~TAMAT~

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Forteenagerss
#1
Chapter 3: Omoooooo comel bangat sih Dx
Buatlah lagi kak e u e
Haneul0907 #2
Chapter 3: Hahahaha comel
Kn bagus kalau Ada sequel
AprilSunnday_ukiss #3
Chapter 3: best r cte ny..wt sequel bleh??
kyuminelf96 #4
Chapter 3: so sweet but it will be better if it is mpreg...the story is nice and i like it so much ..author-nim fighting!!!
kyuminelf96 #5
Chapter 2: so sweet!!!
mpreggoland
#6
mpreg utk sequel citer ni?? ada ke yg nak baca??