Character

Cerita Hati
Please log in to read the full chapter

Watak utama

Suhailah / Sue

+ve : Seorang yang pemalu dan soft-spoken, jarang marah dan sentiasa cool tanpa disedarinya. Pemberi nasihat cinta yang baik walaupun tiada pengalaman dalam percintaan. Tapi disebabkan satu kejadian sifatnya cuba ditukar.

-ve : Pemalu yang teramat dan suka mengarah-arahkan adiknya sahaja. Tiada keyakinan diri.

Daehyun

+ve : Seorang jejaka yang tidak suka membazir aka suka makan banyak makanan, comel dan sedaya upaya mencuba untuk jadi berani. Ramai kenalan perempuan berbanding lelaki. Suaranya yang sedap menyebabkan dia menyanyikan segala lagu yang dicipta oleh abangnya.

-ve : Dianggap kelebihan tapi sebenarnya seksaan apabila boleh mengejutkan orang daripada tidur mereka melalui suaranya yang nyaring. Sensatif.

Shera

+ve : Teman baik, partner in crime Sue.

-ve : Kurang sabar, cepat naik angin, kalau baik sangat baik dan kalau jahat sangat jahat. Suka bercerita dengan Sue tentang benda yang bukan - bukan or to be exact benda yang mengarut dan perkara yang tidak sepatutnya diberitahu.

Yongguk

+ve :Kawan kpd member B.A.P yang lain dan merangkap abang kepada Daehyun. Seorang yang tidak pernah marah. Sentiasa tenang dan sangat mahir mencipta lagu yang mampu mencairkan hati perempuan. PALING PENTING AGAK SOMBONG DENGAN PEREMPUAN

-ve : Terlalu sukakan Ramen. Agak sombong dengan perempuan (tapi masih menghormati dengan kaum hawa ini)

Qila

+ve : Adik Sue. Pandai memasak(bakal chef yang berjaya). Jenis yang diam - diam ubi berisi.

-ve : Tidur dimana sahaja. Lambat pick up.

Jongup

+ve : Adik kepada Youngj

Please log in to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet