HARI YANG INDAH??? (part 2)

EH ENGKAU?!!

Eunha pun sampai di Seoul High School lepas appanya memberhentikan kereta di luar sekolah sebelom appanya pergi ke syarikat yang dimilikki appanya itu. 

"Bye appa nanti jumpa kat rumah drive safely okay' eunha lalu turun dari kereta lepas mencium pipi appanya dan terus belari ke dalam sekolah. Tuan jung tersenyum melihat anak perempuannya itu dan terus memandu untuk pergi kerja.

"SEOUL HIGH SCHOOL"

Eunha pun terus mencari pejabat guru tetapi tetap juga dia jumpa.' Ish ni sekolah ke? apasal pulak pejabat susah nak cari ni hmm ni kalau lambat memang mati la dengan tittle " Budak Baru Lambat Datang' kata eunha sambil mataya melilau mencari pejabat. ' tapikan kenapa aku bodoh sangat, sinikan banyak budak yg sekolah sini kena pulak aku tanya' kata eunha sambil menepuk dahinya. 

'Hyung tengok perempuan tuuu cuteeee nyeee' kata Jimin sambil mulutnya memuncung macam itik menunjuk seseorang. Lalu Jhope dan Rapmon pun melihat apa yang dikatakan oleh Jimin.

"Aah la cute tp dia macam sesat je or dia tengah cari something" kata Jhope

"Apa kata kita pergi kat dia boleh juga mengorat dia hehehe" kata Jimin dan Jhope pun dah start dgn smirk gila dia tu.

"Hoi korang dua jangan buat kerja gila kang meroyan fans korang kang ada jugak budak tu jadi mangsa fans korang ish ish insaflah anak muda' kata Rapmon sambil gelengkan kepalanya melihat mereka dua itu hm dasar playboy

Lalu mereka bertiga pun pergi ke arah perempuan tadi.

"Hai saya Jimin dan ini hyung saya Jhope dengan Rapmon"kata Jimin tiba- tiba memperkenalkan dirinya dan Jhope dengan Rapmon pun hanya senyum je

"Oh hai nama saya Jung Eun Bi panggil Eunha je"

"Oh nice name girl" kata Rapmon

'Btw awak budak baru ke kat sini'

"Ye"kata Eunha kerana dia masih malu

"Awak tengah cari something ke?" kata Jhope

"Ye saya tengah cari perjabat guru. Boleh awak tolong saya?"

"Oh I see ehh boleh je marilah nanti lambat pulak awak masuk kelas"

Eunha pun senyum kerana akhirnya dapat pertolongan.Ketika mereka berempat berjalan bersama dan berbual bersama Jungkook dan Taehyung terus berlari ke arah mereka .

"Oiiii tungguuuu akuuu!!!' Jerit Taehyung dari belakang . Jhope , Rapmon, Jimin dan Eunha pun terkejut dan terus menoleh ke belakang melihat mereka berlari ke arah  mereka.

"Oi korang ni dari mana baru sekarang sampai" kata Rapmon

"Ala hyung macam la taktau mestila melepak kejap "kata Taehyung

"Yelah melepak je tau kalau belajar nanti tidor pulak"

"Atleast aku pandai jugak dari kau" kata Taehyung sambil menjelir lidah dekat Jimin. Dan Taehyung pun baru perasan ada seorang perempuan di sebelah Jimin

""Oh ni budak baru kat sekolah. Dia tak tahu kat mana perjabat guru so kitaorg pun tunjukkan jalan kat dia"

"Ohhh btw Hi my name is Kim Taehyung but just call me V" kat Taehyung sambil membuat tangan "peace" dan terus senyum 'and kat sebelah saya ni ialah Jungkook' terus jungkook buat tak endah dan melihat ke arah lain

"Oh Hi saya Jung Eun Bi panggil saya Eunha je" kata Eunha dgn manis

"waitttt Eunha? macam pernah dengar nama tu" kata Jungkook dengan tiba-tiba lalu semua org pandang jungkook dgn pelik. 'oh its okay mungkin fans aku ada nama sama mcm engkau' kata jungkook sambil berlalu dan terus memasukkan tanggannya ke dalam poket seluar sekolah dan jalan belagak cool .

"Ah biarkan dia, dah jom kita pergi perjabat guru, kita ada 15 minit je lagi" kata jhope. Dan mereka pun menghantar Eunha ke perjabat guru dan terus masuk ke kelas .

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
byungooie
I think my story quite bored hahaha anyways I'll keep update eventho its bored ^^

Comments

You must be logged in to comment
juvymorgyana #1
Chapter 1: Ahahahaha your story is so cute! Keep on updating ?