Rantai Takdir Kita

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

Hanya kerana satu malam, statusnya berubah. Hanya kerana satu lelaki, jalan hidupnya berubah. Mereka dipersatukan kerana sebuah kesilapan tetapi Kyungsoo menganggapnya sebagai suatu takdir buatnya. Namun, benarkah itu takdir atau sudah nasibnya? Nasib dan takdir bagaikan dua bukit samar-samar yang memeluk manusia dalam lena. Hampir 3 bulan menusuri jalan menuju kebahagiaan dalam ikatan perkahwinan yang baru sahaja dibina, diri ditinggalkan begitu sahaja oleh sang suami tanpa sebab. Sekali lagi, Kyungsoo menganggap ini merupakan sebuah takdir buatnya. Kata orang, jika benar orang itu adalah merupakan cinta sejati kita, dia pasti akan kembali.

 

8 tahun kemudian, mereka dipertemukan sekali lagi, namun dalam keadaan yang tidak diminta Kyungsoo. Seorang anak kecil telah mempertemukannya semula dengn Jongin tetapi siapakah anak itu? Apakah hubungan anak kecil itu dengan Jongin? Benarkah Kim Jongin adalah takdirnya atau dia harus merelakan lelaki itu pergi dari hidupnya sekali lagi? Sejauh manakah dia mampu bertahan dalam permainan takdir hidupnya?

Foreword

 

This is a new story from me :) I hope you guys will enjoy reading this story. Jangan lupa untuk komen kerana saya ingin tahu pendapat anda mengenai karya saya agar dapat diperbaiki lagi. I'm still new in writing but I will try my best to write a good story :)

Comments

You must be logged in to comment
bhcy0506
#1
Chapter 1: My first attempt on reading a Malay mpreg kaisoo fic hehe! Gonna read more really soon! Good job for finishing! ♡
mpreggoland
#2
Chapter 21: uwaaaaaaaaaa dah habis T_T
happy ending! ending yg perfect sekali! *thumbs up*
thanks utk citer yg menarik ni! sy btul2 terhibur ^^
xsabar utk citer awk yg lain sbb sy suka cara penceritaan awk...
mpreggoland
#3
Chapter 20: Chapter 17: wah Jongin dah lamar Kyungie...terharu plak huhu
Selamat Hari Raya utk awk juga ^^
wonderfullbuble #4
Chapter 20: Sedihnya dah nak habis cerita ni. Best sgt cerita ni.. ?
Ha180502Na
#5
Chapter 19: omo saya boleh bayangkan taeoh punya bebel tu mcm mana AAAA comellnyeeeerrrrr ! btw , jongin, jgn hampakan kyungsoo please
mpreggoland
#6
Chapter 19: sy harap diorg kembali bersama...
mpreggoland
#7
Chapter 18: Taeoh sakit apa, yer?
nasib dia okay...
hope KaiSoo back together...i hope
mpreggoland
#8
Chapter 17: wah, awk update juga! thanks!
oo begitu citernya...hmm
Jongin ada peluang sbb Kyungsoo masih cintakan dia...i hope~