Chapter 1

The Pretty Boy
Please Subscribe to read the full chapter

Eunha beberapa kali mengeluh. Dia hanya memandang lantai di bawahnya. Fikirannya kusut sekali. Seseorang memegang bahu Eunha menyebabkan lamunan Eunha terhenti lalu berpaling.

"Eunha, kamu pergilah sekolah. Sudah berapa hari kamu tidak pergi sekolah. Kalau oppa kamu tahu semua ini, pasti dia akan mamarah kamu. Biarlah appa jaga hari ini."

Eunha hanya mendiamkan dirinya. Dia tidak suka pergi sekolah. Dia tiada kawan di situ. Lagipun dia tidak suka dikejar setiap hari oleh perempuan disebabkan semua orang meminta nombor telefonnya abangnya. Abangnya kan seorang yang terkenal.

"Eunha. Janganlah macam ni. Kamu harus belajar juga. Sampai bila kamu nak tunggu oppa kamu tu," cakap Tuan Jung.

Eunha mengeluh perlahan. "Appa. Sudah berapa kali Eunha cakap yang Eunha tak nak pergi sekolah. Eunha malas berjumpa dengan perempuan-perempuan gedik tu. Muak sudah Eunha nak melihatnya. Oppa akan faham semua itu."

Tuan Jung hanya menggeleng sahaja. Kalau ditegur dengan kuat lagi, anaknya akan memberontak dengan kuat lagi. Maklumlah anak perempuannya bukanlah hati yang lembut.

Doktor mula keluar lalu menuju ke arah mereka berdua. Tuan Jung dan Eunha terus bangun dari situ.

"Doktor, macam mana dengan anak lelaki saya? Dia baik-baik sahaja?" tanya Tuan Jung.

"Sekarang ini masih okey. Anak lelaki tuan boleh hidup seperti biasa. Dan, saya dapat tahu bahawa anak tuan seorang atlet memanah. Hmm, ini mungkin berita buruk untuk anak tuan. Saya sarankan anak tuan harus meninggalkan sukan memanah itu. Harap anak tuan menerimanya."

Tuan Jung menunduk ke bawah. Manakala, Eunha masuk ke dalam bilik abangnya selepas mendengar kata-kata dari doktor itu.

"Terima kasih, doktor. Ada apa-apa lagi?" tanya Tuan Jung.

"Hah! Saya terlupa sesuatu yang penting. Jika, ada masalah buah pinggang padanya, dia harus dibedah dengan segera." Tuan Jung hanya mengangguk sahaja.

 

 

"Apa?! Oppa! Ini mengarut! Cuba oppa beritahu semula apa yang oppa cakapkan tadi," cakap Eunha dengan suara yang tinggi.

Terkejut Tuan Jung dibuatnya apabila dia baru masuk ke dalam. "Apa yang jerit-jerit ni? Eunsung! Apa yang kamu cakapkan pada adik kamu tu. Sampai dia jerit-jerit ni. Kamu tu dah

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Buddyaroha
#1
authornim keep writing..
i love your fanfic. hwaiting!
srisabrina
#2
Chapter 1: Wah wah..fanfic baru!Daebak!Palli update authornim..Btw igt saya lagi tak?Ahaha..
Iamneversure #3
Oh my eunkook~~ first time nak try yang malay punyer since I'm a btsxgfriend trashh, haha. Update kay authornim! have fun in writing! Fightingg!
girly_
#4
Wah! Bts! Saya suka, saya suka!
eh? Ada sana dari twice? Uu~ interesting
girly_
#5
Wah! Bts! Saya suka, saya suka!
eh? Ada sana dari twice? Uu~ interesting