Five

Are we siblings?

Terdapat beberapa anggota polis keliling Sungmin. Sungmin dalam diam dia mengeluh, ** perlu ke nk call polis bagai ** bisik hati Sungmin, Sungmin ternampak seorang polis yang menghalang jalan keluarnya, Sungmin menolah Jungkook kearah Polis yang ramai dan menggambil pistol polis yang menghalang laluannya, lalu Sungmin terus keluar rumah tersebut dan menuju ke rumah pasangan tersebut, ** nasib aku dh tahu banyak maklumat tentang diaorg.** bisik Sungmin dengan bangga.

 
Sekarang dia ada dua senjata, pisau dan pistol. ** haha mati lah kau** Sungmin meneruskan perjalannya ke rumah tersebut. Dengan bangga, Sungmin mengetuk pintu rumah tersebut. Dan tak lama kemudian ada makcik tu membukak pintu, terus Sungmin mengacukan pistol ke arah makcik tu, sambil berkata " kau tutup pintu ni kau mati" yeap dia tahu ayat dia tu kasar, tapi itu sahaja cara untuk dapatkan adiknya balik.
 
Lalu makcik tu berundur sedikit di belakang pintu, dan dengan sewenang-wenangnya Sungmin terus masuk ke dalam rumah tu. pistol masih mengacuhkan kearah macik tu. tiba-tiba ada seorang budak lelaki turun. ** ouh tu ke JIMIN ** makcik tu mamanggil anaknya Jimin untuk berada di berakangnua, agar anaknya tak di tembak **kau ingat aku nk sangat ke tembak kau ngan anak kau tu** 
 
Tak lama lepas tu ada polis berkumpul di luar rumah tersebut. ** ish** mata Sungmin tiba-tiba tertangkap tubuh adiknya memandang nya "oppa?" Sungamin tersenyum " Eun jom balik " Sungmin menghulurkan tangannya, menunggu agar Eunkyo menyambut tangannya. Tetapi Eunkyo teragak-agak. 
 
Rasa sakit pada jantungnya di rasai. ** bukan kali ni, bukan sekarang** rasa pedih jantungnya di tahan. Perit . Akhirnya Sungmin tak dapat tahan rasa sakit Jantungnya. Dan dia pengsan. Semuanya gelap.
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet