Math! Oh No!!!

CURSED CLASS
Please Subscribe to read the full chapter

Selepas perhimpunan tamat kesemua pelajar masuk ke dalam kelas begitu juga dengan budak lelaki yang menggelarkan diri mereka sebagai BTS atau lagi tepat 'Budak Terhemsem Sekolah' disebabkan oleh gelaran itu mereka sentiasa mendapat pujaan dari budak perempuan kelas mereka mahupun senior.

Jimin atau budak yang paling pendek dalam kumpulan diorang masuk ke dalam kelas "wei! korang siap tak lagi math" soal jimin sambil mengeluarkan buku latihan math,.

jin yang duduk disebelah jimin memandang jimin dengan penuh bergaya "belum, aku malas nak buat" beritahunya dengan jujur. taehyung, namjoon dan yoongi menghasut jimin supaya tidak membuat kerja sekolah, manakala jungkook dan jin sedang membuli kwang jin budak nerd dalam kelasnya.

Naeun, eunji dan chorong sedang memikirkan apa itu nombor perdana "wei, nombor perdana tu apa, aku tak pernah dengar pun? " soal naeun sambil menggaru kepala dengan pensil kayu. selang beberapa minit kemudian guru math masuk dengan muka ceria.

"Class, sir rasa kamu semua mestu siap dah kan kerja sekolah math yang sir bagi kemarin" Kata Suho dengan senyuman manis, dia memandang setiap muka anak muridnya pagi tu semuanya tersengih-sengih.

"Sekarang setiap kamu tulis jawapan kat papan putih,Kita check sama-sama jawapan, emm kita nak mula dengan siapa ya" suho memikirkan siapa manusia pertama yang akan menjawab soalan pertama. semua pelajar menyorok muka mereka dibelakang rakan mereka.

"haa. kita mula dengan k

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Mrs_owl
please support this story

Comments

You must be logged in to comment
zombiefromseoul
#1
Chapter 8: ikan josh,sian ko Josh xD
lollipop_strawberry #2
Chapter 8: Lawak betul budak budak ni.. haha.. hoseok ngan joshua menari sesama tu lawak
aishahdaebak #3
Chapter 8: Lawak gilerrr hahahaha
otakuromanticgirl
#4
Chapter 7: lawak betul masa empat org kena denda dgn luhan hehe cg muka prempuan
aishahdaebak #5
Chapter 6: Garang betul!Malang btul diorang dpt Cikgu camtu.wakakA
taehyung_taetae #6
Chapter 6: Garangnya sir suho, apalah mina ni nerd betul.hahaa.. apa pun daebak
Didie_BTS #7
Chapter 4: so sweeett hahaa anak ngn ayh >•<
minlee123 #8
Chapter 3: Hish luhan jgn marah shinee