Namja....

CURSED CLASS
Please Subscribe to read the full chapter

"Appa, ppali Alice lapar ni!" Arah Alice geram melihat appanya yang masih sibuk menari tapi Kai hanya buat seperti biasa sahaja, baginya tarian lebih penting dari segalanya.

Alice bangun menuju ke arah radio yang sedang memainkan lagu 'Something' dan menutup suis radio itu."Alice!" marah Kai sambil mencekak pinggang "Waeyo ?" Tanya Alice sambil buat muka tidak bersalah.

"kenapa tutup radio appa tak habis lagi menari!" Tutur Kai lembut menuju ke arah anak kesayangannya itu, lagipun dia dah masak sangat dengan perangai anak perempuan dia tu.

"Alaa, appa ni Alice laparlah. Jomlah balik!" Beritahu Alice lembut agar dapat mencairkan ayahnya "ya la, tunggu kejap appa nak kemas barang!" beritahu Kai menuju ke mejanya, dia mengambil fail-fail di atas meja dan dimasukkan ke almari khas untuk fail tersebut.

Semasa menuju ke tempat letak kereta, seorang namja mendekati mereka. "Sonsaengnim, PK Hem dia beritahu esok nak jumpa sonsaengnim." Beritahu namja tersebut yang merupakan senior sekolah itu.

"Okey!" Balas Kai sambil mengangguk kepala, pelajar itu tunduk sedikit sebelum berlalu pergi. Kai masuk ke dalam perut kereta setelah namja itu beredar.

"Kita pergi pasaraya. Appa nak beli barang dapur, nak masak." Beritahu Kai sambil memandu kereta keluar dari perkarangan sekolah.

"Barang dapur? Appa pandai masak ka? I'm not believe that." Perli Alice, seyuman mengejek terukir di bibirnya. Kai memandang anaknya terasa panas hatinya, mentang-mentanglah selama ni omma dia ja selalu masak tidak semestinya dia tidak pandai memasak.

_____________

"Morning, guys!" Ujar Jimin (AOA) dengan riang dan berjalan ke arah amber dengan gaya budak lelaki ya la, dia dah terpengaruh dengan si amber a.k.a tomboy.

"Yoo!!" Amber menyapa kembali Jimin yang baru sahaja masuk ke dalam kelas. "Mina dan Alice tak datang lagi ka?" T

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Mrs_owl
please support this story

Comments

You must be logged in to comment
zombiefromseoul
#1
Chapter 8: ikan josh,sian ko Josh xD
lollipop_strawberry #2
Chapter 8: Lawak betul budak budak ni.. haha.. hoseok ngan joshua menari sesama tu lawak
aishahdaebak #3
Chapter 8: Lawak gilerrr hahahaha
otakuromanticgirl
#4
Chapter 7: lawak betul masa empat org kena denda dgn luhan hehe cg muka prempuan
aishahdaebak #5
Chapter 6: Garang betul!Malang btul diorang dpt Cikgu camtu.wakakA
taehyung_taetae #6
Chapter 6: Garangnya sir suho, apalah mina ni nerd betul.hahaa.. apa pun daebak
Didie_BTS #7
Chapter 4: so sweeett hahaa anak ngn ayh >•<
minlee123 #8
Chapter 3: Hish luhan jgn marah shinee