You're Mine and Only Mine

Description

Hyun Hwayoung, gadis yang dipaksa berkahwin dengan lelaki yang langsung tidak dikenalinya iaitu Luhan, pewaris Lu Entertainment. Luhan melayan Hwayoung dengan agak dingin dan mengikut 'mood'nya lah, kalau mood baik, baiklah dia layan Hwayoung. Hwayoung menyintai Luhan dalam diam biarpun dia tahu Luhan masih tidak menerimanya dalam hidup Luhan.

Luhan sering ke kelab untuk menghilangkan stress kerja. Hwayoung tidak melarang kerana dia tahu Luhan tidak pernah sekali pun menyentuh gadis di dalam kelab. Sikap Luhan yang melayan Hwayoung dengan agak dingin itu berubah setelah Hwayoung disahkan mengandung setengah tahun setelah mereka berkahwin. Dia memberi perhatian yang lebih kepada Hwayoung malah tidak lagi ke kelab.

Namun, Luhan kembali kepada perangai asalnya setelah 2 tahun Putera dan Puterinya, Lu Jia dan Lu Jimin lahir. Malahan lebih teruk dari sebelum ini. Itu membuatkan Hwayoung berasa agak terkilan. Chanyeol, salah seorang trainee di Lu Entertainment sangat rapat dengan Hwayoung dan dia sering ada bersama Hwayoung ketika susah mahupun senang.

Foreword

Hyun Hwayoung

Seorang gadis yang cantik, peramah dan suka senyum. Pandai dalam segala aspek. Suka marah Luhan namun bak kata orang, marah-marah manja. Dia menyintai Luhan dalam diam biarpun Luhan tidak memandangnya. Rapat dengan Chanyeol dan sering mencari Chanyeol ketika ada masalah ataupun untuk mengkongsi berita gembira.

Lu Han 

Jejaka idaman semua gadis. Memiliki paras rupa menawan, kaya dan baik. Hampir semua manusia yang bergelar 'perempuan' akan jatuh hati apabila melihat senyuman Luhan. Dingin dengan Hwayoung. Pada mulanya berubah, namun makin lama makin teruk sehingga boleh dikatakan hampir setiap hari dia dengan Hwayoung bergaduh namun dia endah tak endah sahaja. Dia menyayangi Hwayoung tapi sayang itu masih belum bertukar menjadi cinta.

Lu Jia

Kanak-kanak perempuan yang comel. Bijak seperti Hwayoung dan amat petah bercakap. Dikurniakan otak yang bijak yang budak seusianya tidak mungkin ada. Dia amat menyukai Oreo Cheese Cake dan suka mencuba benda baru. Lebih rapat dengan Chanyeol berbanding Luhan kerana Luhan jarnag meluangkan masa bersamanya dan Jimin namun dia masih menghormati Luhan sebagai ayahnya. Dia mengerti semua yang berlaku di sekelilingnya.

\'

Lu Jimin

Kembar Jia yang lahir 2 minit lewat. Suka merungut dan amat menyukai pasta masakan Chanyeol. Nampak pendiam tapi bila dia bukak mulut and bercerita, sampai minggu depan pun belum tentu habis. Seperti Jia juga, dia lebih rapat dengan Chanyeol berbanding Luhan. 

Park Chanyeol

Trainee di Lu Entertainment dan rapat dengan Hwayoung. Pandai menjaga budak-budak dan pandai mengambil hati orang. Baik hati, tinggi dan tidak sombong. Menyukai Hwayoung dalam diam namun dia tidak pernah terdetik sama sekali untuk menghancurkan rumah tangga Hwayoung meskipun dia amat mencintai Hwayoung. Reti memasak dan menjadi second father kepada Jia dan Jimin.


BIG THANKS TO ::

http://www.asianfanfics.com/story/view/886702/lyf-malay-graphic-shop-open-taking-2-request-graphic-malay-poster-exo

AIRA_LYF

For the poster and background!!


Yow, author-nim in da house yow! Haha baru je habis semalam ff Jungkook tu. Tup, tup, harini dapat idea baru masa cikgu mengajar. Sorry cikgu, saya berangan sikit tadi hohoho. Masih terfikir nak buat one shot or takk. Em tengok jelah kalau sempat author-nim buat one shot eh ^^ Btw komen, subc and upvote lah ye. Boleh add authornim kat wechat ID : Kpoppers_Fanfan kalau nak tanya pape or nak berkenalan. Okay bye xoxo :**

EhMirae
Entah bila nak habis. Time buat, makin banyak idea masuk lol xDD

Comments

You must be logged in to comment
mmairah #1
Chapter 16: Sedih....bias sy mati....
ExoLover01 #2
Chapter 16: Wahhh...sad gile last....good luck author..daebak
amani123
#3
Chapter 16: and good luck author
amani123
#4
Chapter 16: ahhhhhh author u make me sad why should chanyeol dead waaaaaaaaaaaaaa sedih ni author saya pun menangis sampai mata saya jadi merah author cerita ni adalah paling best antara semua cerita saya baca
xkesah #5
Chapter 15: Wauuuuu...dah tamat dah ff ni..daebaklah cerita ni.. sya suka saya suka
.
parkyura98
#6
Chapter 15: yeay!!!!dh hbis! akhirnya hwayoung dgn chanyeol! sooo sweeeeeeeeeeeeettttttt!!!!!!><
tapi sye ske sket luhan ngan hwayoung T^T
btw citer ni best sgt2! daebak! (thumb's up) ^o^
SyiqaYeollie
#7
Chapter 15: yeay!!!!!dah habis pun....!!!!
_fs_abby
#8
Chapter 15: saya nak hwayoung ngan luhaaan tpi takpe laah benda dah jadi T_T