Bangtan Appa!

Description

Song Yuna, gadis 22 tahun yang dihalau keluar oleh keluarganya kerana mengandungkan anak luar nikah. Bukan salah dia. Fikir lelaki itu hanya bergurau, atau sekadar menciumnya. Namun sangkaannya jauh meleset. Lelaki itu berjanji mahu bertanggungjawab tapi hingga sekarang tiada khabar berita. Bukan halau lebih daripada 4 tahun. Keluarganya hanya memerlukan masa namun apabila diajak pulang semula, Yuna menolak. Dia mahu cuba jalani hidup sendiri. Bersama anak lelakinya, Song Daehyun.

Tetapi kejadian 18 August 20xx berubah hidupnya. Kerana tertumpahkan semangkuk ramen, dia terpaksa menerima tawaran group kpop terkenal, Bangtan Boys untuk menjadi maid atau lebih tepat menjadi surirumah di dorm BTS. Memasak, mengemas rumah, memberi pendapat tentang tarian dan nyanyian members group tersebut. Itu kerja dia.

Tanpa dia tahu, salah seorang ahli group itu merupakan ayah kandung kepada anaknya. Adakah dia akan menerima lelaki itu dalam hidupnya semula? Atau terus menjadi, 'ibu tunggal'? Hmm.

Foreword

Song Yuna, 22

Seorang gadis yang sangat cantik dan peramah namun dia telah ditipu dan ditinggal setelah lelaki tersebut mengetahui bahawa Yuna mengandung anaknya. Kata mahu bertanggungjawab namun menghilang tiba-tiba. 

Song Daehyun, 4

Kanak-kanak periang yang bijak kerana dididik dengan baik oleh ommanya, Yuna. Walaupun dibesarkan tanpa ayah, Daehyun tetap berjaya dididik dengan baik oleh Yuna. 

Jeon Jung Kook, 22

Salah seorang ahli group BTS aka Bangtan Boys. Amat tertarik kepada Yuna dan Daehyun sejak pertama kali berjumpa mereka. Dia sangat rapat dengan Daehyun dan suka menyakat Yuna.

Bangtan Boys

Jeon Jungkook, Kim Taehyung, Park Jimin, Jung Ho Seok, Kim Namjoon, Min Yoongi, Kim Seok Jin. Ahli group kpop yang terkenal pada masa kini. Group yang terkenal dengan sikap pelik dan unik mereka. Masing-masing mempunyai personaliti yang menarik. 


Stay tuned ya! Inn Shaa Allah Mirae akan cuba update 1 hari sekali ^^

Comments

You must be logged in to comment
Tiniebiskut #1
Chapter 3: Terbaik.sambunglah cerita ni.
LyanaLya #2
Chapter 5: Ending dia best xD Ff awk yg kedua tu memang best! Saya dah baca xD memang daebak lah xD
GreenDecember #3
Chapter 3: Sweetlah citer nie....
baehwililly
#4
Chapter 3: Awwww comelnya endding xD ..
Kenapa daehyun comel sngt
Hahahha part sya gelak dia pergi ckp mama nk eyakk kat mic
Ulang banyak kali baca part tu
nora16 #5
Chapter 4: ohh sya dh baca dh ff kedua awk mmg best dan debak..ji's cute ..
RayhanAdni #6
yay! pls keep ur works and teruskan menulis <3333
JeeGrl #7
Sounds like such a good story! Can't wait to read.
airenlyman #8
Chapter 3: jinjja daebak !!!
hyemipark
#9
Chapter 3: OMG DAEBAK saya bagi lima bintang ★★★★★
rilakkuma_love #10
Chapter 3: comey nya anak2 jeon xD