Chapter 6

Blackly Immortal

Mereka berdua sampai di apartment mewah mereka. Apartment tersebut sangat cantik dan tersenarai sebagai salah satu apartment termahal di Korea. Hara begitu teruja melihat apartment tersebut dan dia menumbuk belakang Taejun. Taejun berhenti dan dia membongkok. Hara meminta maaf dan melihat hidung Taejun berdarah. 

Hara mula berpeluh. Dia mula sesak nafas. Taejun mengelap hidungnya sambil melihat Hara.

 

HARA: JAUHKAN DIRI AWAK DARIPADA SAYA!

TAEJUN: WAEYO? HIDUNG SAYA BERDARAH JE. BUKAN SAYA MENGHISAP DARAH AWK [ sambil memegang Hara]

HARA: SAYA.. SAYA HEMAPHOBIA...[ menepis Taejun lalu beredar]

 

Vampire pun ada yang takut darah?bisik Taejun sambil ketawa kecil. Hidungnya masih berdarah. Dia masuk ke dalam biliknya untuk berehat dan baring. Dia teringat akan Naeun sambil memegang bibir merahnya. Sepertinya Taejun merasai ketika Naeun terciumnya. Taejun terbatuk-batuk. Dia memegang dada kirinya. SAKIT SANGAT. Badannya mula menggeletar. Taejun cuba memanggil Hara namun Hara tidak mendengarnya. Taejun akan bertukar menjadi vampire sepenuhnya. Dia cuba bertahan....

 

Taejun keluar daripada biliknya. Dia memakai serba hitam serta memakai trench coat berwarna hitam juga. Matanya kelihatan seperti orang lain, dia memakai eyeliner dan pandangannya penuh dengan kenafsuan. Dia keluar daripada apartmentnya. Matanya liar memandang sekumpulan wanita yang sedang mabuk. Dia mendekati wanita-wanita tersebut. 

 

DARAH........

 

 

Taejun terbangun. Mulutnya dipenuhi dengan darah. Dia tidak ingat. Taejun turun daripada katilnya dan mendapati bahawa Hara pengsan di bawah katilnya. Hara telah dibawa ke sofa dan Taejun membasuh mukanya dan mandi. Bau darah pada badannya sangat kuat. Taejun berasa sangat kenyang dan bertenaga. Taejun kembali ke ruang tamu dan mendapati bahawa Hara tengah memasak. HMMM? SIHAT DAH DIA? bisik Taejun. Taejun yang memakai seluar hitam dan baju putih yang tidak berbutang menuju ke dapur. Dia mendengar suara orang yang sedang menangis.Hara?

 

HARA: AWAK DAH BUNUH 5 WANITA SEMALAM... [sambil memotong bawang] [memandang Taejun] TERKEJUT SAYA BILA AWAK BALIK. BERLUMURAN DARAH. APA LAGI. SAYA PENGSANLAH LEPAS ANGKAT AWAK. HAISH! [ ketuk kepala Taejun] 

HARA: NAH AMBIL KUNCI KERETA NI. KITA AKAN PERGI KE SATU TEMPAT.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
chacha_ieyra
#1
Chapter 7: hahahahaxDD...daebak!!
Nad7190 #2
Chapter 7: comelnya hara ni....
chacha_ieyra
#3
Chapter 6: xD....i like it!!..hara tu..lwklah...kekekekeke..xD
update soon...
parkyura98
#4
Chapter 6: hara comel ^^
and..
lawak XD
chacha_ieyra
#5
Chapter 5: update soon...xD..daebak!!lawak lah hara..xD
chacha_ieyra
#6
Chapter 2: hahahahahahaxD..terhantuk??kesiannya..xD..omo..i can't stop laughing..xD
chacha_ieyra
#7
Chapter 1: xD...first kiss ngn mayat?hmm..interesting..xD..hahaha
parkyura98
#8
Chapter 3: omo! mayat pompuan tu...naeun ke? sbnrnye sye ske wtk naeun dlm citer ni XD
lgi satu...knape taejun hensem sgt! ><
hihi update soon ^^