Chapter 3

Blackly Immortal

Pagi. Taejun duduk di atas sofa. Naeun turun daripada tangga dan mengucapkan selamat pagi kepada Taejun. Naeun, mukanya innocent, cantik dan baik. Suaranya seperti pernah Taejun dengar. Suara yang lembut tapi agak annoying sikit. 

TAEJUN:TERIMA KASIH SEBAB TOLONG SAYA.

NAEUN:SAMA-SAMA. APA NAMA AWAK?

TAEJUN:......... MUKA AWAK FAMILIAR. SAYA PERNAH JUMPA AWAK KE?

NAEUN: HMM. PERNAH TAPI BENDA YANG TAK HIDUP.HAHAHA. ALRIGHT, SAYA PANGGIL AWAK KI JOON SEMPENA NAMA ANJING SAYA YANG BARU MATI.

TAEJUN:????

Naeun masuk ke dapur dan mengajak Taejun untuk bersarapan bersamanya. Naeun menanyakan tentang kad pengenalan Taejun. Taejun memberitahunya bahawa dia telah dirompak. Taejun meminta Naeun untuk dia tinggal sebentar di rumahnya. Pada malam itu, Taejun mengalami mimpi buruk. dia telah diserang sekumpulan manusia yang menakutkan. Muka hitam, matanya merah serta kulitnya seperti buaya menerkam Taejun. Taejun terbangun daripada mimpinya. 

Taejun keluar daripada rumah. Tiba-tiba sekumpulan vampire datang.Kumpulan itu diketuai oleh Mr. Park. Mr.Park memberi amaran untuk mencederakan Naeun jika dia enggan mengikut mereka. Taejun dibawa balik semula ke rumah agam. Taejun cuba untuk meloloskan dirinya tetapi kuasa Mr. Park yang kuat berjaya melawannya balik. Taejun akhirnya tersungkur dan tidak sedarkan diri. Ketika itu, dia telah dibawa ke sebuah bilik. Di dalam bilik itu terdapat seorang mayat wanita yang berlumuran darah. Sejurus sahaja Taejun sampai di bilik itu, dia terbangun lalu menghidu darah tersebut. Mr.Park melihat Taejun daripada jauh untuk mengawasinya. Taejun mula menjilat darah wanita tersebut. Mukanya telah dipenuhi dengan darah. Tiba-tiba Taejun tersentak. Dia terbatuk-batuk dan terkejut melihat dirinya dipenuhi dengan darah. Dia meraung dengan sekuat yang mungkin.

 

PARKKKK!!!!PARKKK!APA YANG KAU DAH BUAT PADA AKU?

 

Mr. Park masuk balik ke dalam bilik tersebut.

 

MR.PARK: VAMPIRE....VAMPIRE... AKU TELAH JADIKAN KAU SEORANG VAMPIRE YANG SEMPURNA. AKU TELAH HIDUPKAN ENGKAU DARI MATI!

TAEJUN: BODOH! AKU TIDAK MAHU JADI VAMPIRE.[ mencengkam kolar baju Mr. Park]

MR.PARK: BUKANKAH ENGKAU SURUH AKU JADIKAN KAU VAMPIRE SELEPAS KAU MATI? SEKARANG KAMU TIDAK MAHU PULA?

 

Taejun menumbuk Mr. Park. Selepas itu dengan selambanya Mr Park berkata. OPPS.. SALAH AMBIL KERANDA LAH TU. Taejun sekali menumbuk Mr. Park lalu dia berambus dari tempat itu. Sebelum Taejun pergi, Mr.Park memberitahunya bahawa dia hanya memberi darah rusa dan menyapukan darah tersebut pada mayat wanita itu. Mr. Park memberi amaran bahawa Taejun akan bertukar sepenuhnya menjadi vampire dalam masa dua hari lagi. 

 

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
chacha_ieyra
#1
Chapter 7: hahahahaxDD...daebak!!
Nad7190 #2
Chapter 7: comelnya hara ni....
chacha_ieyra
#3
Chapter 6: xD....i like it!!..hara tu..lwklah...kekekekeke..xD
update soon...
parkyura98
#4
Chapter 6: hara comel ^^
and..
lawak XD
chacha_ieyra
#5
Chapter 5: update soon...xD..daebak!!lawak lah hara..xD
chacha_ieyra
#6
Chapter 2: hahahahahahaxD..terhantuk??kesiannya..xD..omo..i can't stop laughing..xD
chacha_ieyra
#7
Chapter 1: xD...first kiss ngn mayat?hmm..interesting..xD..hahaha
parkyura98
#8
Chapter 3: omo! mayat pompuan tu...naeun ke? sbnrnye sye ske wtk naeun dlm citer ni XD
lgi satu...knape taejun hensem sgt! ><
hihi update soon ^^