Bab 5

Sehun A Little Brat Mermaid

Petang itu hujan turun dengan lebat,langit gelap serta ombak menjadi lebih agresif,bukan kerana dia ambil pil kuda laut atau apa. Sehun termenung diluar tingkap sambil menyeka air mata,hatinya begitu syahdu serta hiba,dek menatap lelaki pujangga hati bermain di gigi pantai tempoh hari. Bergelak sakan sambil merenjis-renjis air masin yang tak seberapa itu,yes Sehun dah puas kena renjis malah dihempas air masin tersebut,namun dia tetap jeles.

“Saya tahu awak kecewa,awak suka pada putera Kai,bukan?,” soal Suho dengan wajah yang mengharapkan Sehun akan berkata ya,maka dia akan menjadi putera Suho yang bertakhta dihati Sehun pula. Tak,Sehun takkan berkata sebegitu. Cintanya sedalam lautan terhadap Kai,launtan yang belum diterokai penduduk Malaysia.HAHAHHA. I mean United Kingdom.

“Yes”

Suho tersenyum.

“Tapi saya akan terus berusaha!”

Suho mengeluh.

“Saya akan berusaha untuk pikat hati putera Kai! Walau apa pun yang terjadi,” Sehun menggenggam buku lima dengan penuh ketat. Dia beredar pergi tanpa menghiraukan si Suho yang merenung luar tingkap,memerhati hujan dengan hingus yang hujan diphiltrumnya pula…~~

Sehun mengusap dagu dengan matanya dijegilkan. Dia haruslah memakai pakaian yang mencucuk serta mengasah mata bagi memikat Kai. Dia harus pakai seksi-seksi! Tapi ini abad ke berapa,mana wujud mini skirt! Sehun menggaru kepala,ah,inilah waktu untuk berubah(bermulalah sejarah penciptaan mini skirt) Sehun memotong kain gaun sehingga paras paha. Dia tersenyum puas,terus dipakaikan pada badannya. Terdedahlah kakinya yang panjang tanpa bulu serta cela. Berkilau seperti besi!

Suho yang memerhati tersengih-sengih. “ohmy,so pweity~~,” Suho tidak perasan,ada darah yang mengalir pada hidungnya.

 

--

 

Selepas hujan turun,putera Kai bersiar-siar ditaman rumput yang luas dibelakang istana bersama kuda putihnya. Sehun memerhati dari belakang pokok epal. Matanya bersinar-sinar,pahanya kerap ditampar kerana digigit nyamuk. Tidak lama kemudian,sebuah epal terjatuh keatas kepalanya,dia jatuh terjerubuk seperti epal busuk diatas rumput. Kai yang menyedari apa yang terjadi,tergesa-gesa menuju kearah Sehun. Wajahnya kemerahan kerana kain Sehun terselak,matanya dikerdip-kerdipkan.

 

Sehun tersenyum jahat. Wah,rancangan berjaya,Sehun melompat didalam hati. “Wahai putera Kai yang hensem,dakaplah aku,mweheehhehehhhe,” bisik Sehun sendiri.

 

“Awak tak apa-apa?,” soal Kai dengan wajah yang cemas.

 

“Uh..saya rasa..betis saya sakit,” Sehun memuncungkan bibir dengan wajah ditunduk serta mata dibundarkan. Kai mendeguk air liur.

 

“Dekat sini?,” soal Kai dengan mata terkebil-kebil.

 

“Umm,atas sikit?,” jari telunjuk diletakkan diatas bibir Sehun yang munggil.

 

Kai menekan-nekan lutut Sehun. “Sikitttt lagi,” Sehun tersenyum nakal.

 

Mulalah benda tak bermoral yang tak patut dipamerkan dalam fanfic crack terjadi. Apa? Apa? Apa kau fikir? Kai terlalu nerveous,dia terkentut. Sungguh tak bermoral. HAhHAHHAHAHHAHAHA xD

 


 

Hahak,just what I writeeee

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
MomoEXO #1
Chapter 4: Unnie bila nk update ni
atyra45
#2
Chapter 5: sehun bolehh berkata2??... uwoahhhh..hahahaa
KimTaehyungWifeu
#3
Chapter 5: Aktiviti tak bermoral.. kai kentut bruhhh .. adoyaiii.. soooo funneeehhhh
MomoEXO #4
Chapter 5: Hidung suho berdarah!
seungrin123 #5
Chapter 5: Hok alohh..sejak bila sehun ADA suara?
SeKaiStalker
#6
Chapter 5: Lol bila daku sedar sehun boleh berkata kata
parkyura98
#7
Chapter 5: err..bkn sehun bisu ke?
jiumin #8
Chapter 5: apa kejadahnya kai kentut.. hahah.. serious lawak... update soon...
rp_pcy
#9
Chapter 4: Hahahahahahahah xD wowowowo updatee soonnn
Nursyuhada
#10
Chapter 4: seriously daebak!
huhu... keep update !