Chap 4

A Grateful Love
Please Subscribe to read the full chapter

     Ohmy! Daeri rasa ingin menangis. Apabila melihat wajah lelaki di hadapannya itu,dia teringat tentang Kai. Ya,wajah lelaki itu memang mirip dengan Kai. Daeri benci untuk bersemuka dengan lelaki itu. "Oh,Daeri-ssi,gwenchana? Mianhaeyo..." ujar Taemin. "Anni...Gwenchana,saya kena pergi dulu." kemudiannya kelibat Daeri menghilang. Hairan Taemin. Setiap kali dia terserempak dengan Daeri,pasti gadis itu mengelak daripadanya.

Apabila berfikir tentang Daeri,ia membuatkannya teringat tentang Kai. Setahunya Daeri itu yeoja chingu Kai masa Kai masih bernafas dimuka bumi ini. Taemin tersenyum seorangan apabila teringatkan mendiang (?) kawan baiknya itu.

 

     Semasa Daeri berjalan di koridor,beberapa pelajar lelaki bersiul kapadanya. Daeri dapat mendengar mereka berbisik.

"Weh,budak baru ke tu?"

"Mangkuk jamban engkau,itu Daeri."

"Daeri ex Kai yang dah er...tak ada tu ke?"

"Iye..."

"Dia tu loner ke?"

"Uye..."

Daeri hanya boleh memekakkan telinganya saja. 'Kaki aku ni dah lama tak naik kat muka orang,ni ada yang kena satu karang!' geram Daeri dalam hati. Perjalanannya ke tasik terbantut apabila ternampak Chaewon menuju ke arahnya dengan senyuman yang lebar. 'Ugh! Apa lagi yang budak sengal ni nak?!' selamba saja Deri mengutuk chingunya sendiri dalam hati. "Daeri-ssi...Jom teman saya ke koperasi." Chaewon buat suara yang manja lalu memeluk lengan Daeri memandangkan Daeri lebih tinggi daripadanya. "Can'

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Nabila_Pss
#1
Chapter 4: Authornim kenapa lama tak update?
amirahsehun #2
Chapter 3: Update soon .
Kuangsu
#3
Chapter 2: Palli update^^ story ni mcm sedihhhhhh.. Aniiii kai matiiii