Chapter 18

Hey You, Saranghaeyo!
Please Subscribe to read the full chapter

'Ish, nak ikut ke tak, nak ikut ke tak?' fikir Da Hyun.

Dia memberhentikan langkahnya. Tetapi Sehun menariknya supaya mengikutnya. Da Hyun mengeluh. Ikut je la!

"Duduk," arah Sehun. 

Da Hyun teragak - agak untuk duduk. Entah - entah dia letak gam gajah ke sapa tahu kan? Sehun menarik Da Hyun duduk di sebelahnya. Mereka berdua duduk mengahadap ke arah bintang - bintang yang berkelipan. Sehun merebahkan badannya. Dia berbaring melihat bintang - bintang sambil menyumbat earphone di telinganya. Kedengaran dia sedang menyanyi kecil. 

Kisah lalu kembali menjengah di dalam ingatannya. Di sinilah tempat di mana dia dan Hyuna bertemu. Dan di sini jugalah hubungan dia dan Hyuna teruputus. Hyuna, perempuan yang baginya baik tetapi sebenarnya mata duitan! Hyuna ialah perempuan yang agak liar dan sentiasa keluar dengan lelaki lain tetapi Sehun tidak pernah menyedarinya dan pada suatu hari akhirnya terbongkar juga rahsia Hyuna. Sehun ternampak dengan matanya sendiri bahawa Hyuna sedang berjalan sambil berpelukan dengan lelaki lain. Dia betul - betul marah pada waktu itu. Yang paling membuatkan dia makin marah apabila lelaki itu mengakui bahawa dia adalah tunang kepada Hyuna. Sehun dengan perasaan sedih bercampur marah terus pulang ke rumahnya. Habis kesemua barang - barang di rumah itu dia pecahkan. Pernah juga dia hampir - hampir mencederakan dirinya sendiri tetapi sempat ditahan oleh Presiden Oh. Sejak itulah dia benci kepada perempuan dan sering mempermainkan perasaan perempuan. Perasaan dendamnya terhadap perempuan masih lagi terpendam sehingga kini.

Sehun menggeleng kepalanya berkali - kali berharap kisah itu hilang dari ingatannya. Dia bingkas bangun dan berjalan menuju ke sebatang pokok yang agak besar. Dia memeluk pokok itu lalu menghentakkan kepalanya berkali - kali. Da Hyun yang sedang melihatnya berasa terkejut.

Da Hyun berlari ke arah Sehun dan menahan kepala Sehun dengan tangannya. Sehun menolak tangan Da Hyun dengan kasar lalu kembali menghentakkan kepalanya. Da Hyun berasa cemas. Dia sudah tidak tahu hendak berbuat apa. Dia tenampak air mata Sehun berlinangan. Tib

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Miss_VixXoLeoHunnie
New update! Dah lama tak update story. So kepala ni dah ting tong sikit sebab dah lupa jalan cerita dia. lol!

Comments

You must be logged in to comment
HaniSofiaHana #1
Chapter 34: Update soon!!!!!
amalinnasuha07 #2
Chapter 34: Update soon
nerdyraxi #3
Chapter 34: Wahh bestt aa...update lg...ish ape ni sehun...dlm diam sukekan dahyun...wait kyungie dh balik
jadoo98 #4
Chapter 33: Update la lg...nnt msig2 busy sbb x lme lg sklah dh nk bka jd mgkn busy dngn krj sklah itu ini la...jd cpt2 la update ye huhu tp klu lmbt pun tkp mgkin author busy...stia mnggu citer ni diupdate (^_^)
JeonAra #5
Chapter 34: Update soon!!!
JieunSparkleJunior #6
Chapter 34: Update soonnnn:)
Schakiera
#7
Chapter 34: update soon ~~ :D
baekielover #8
Chapter 34: its daebak......^_^
starlight_miss
#9
Chapter 34: update soon^^
nerdyraxi #10
Chapter 33: Update lg.lama dh tk baca ff ni..rindu sgt