{ Flashback } Mr.Byuntae

INCOMPLETE
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

 

 

Jihyo berjalan melawan arus orang ramai yang berjalan di arah bertentangannya.Dia tidak tahu perasaannya sekarang.Penat,marah,geram dia tidak pasti.Sehingga di satu lorong dia masih berjalan.Senyap sunyi sahaja lorong itu.Telefon bimbit dikeluarkan untuk mendapatkan sumber cahaya tetapi malangnya telefonnya kehabisan bateri.Dia mengeluh lalu menyimpan semula telefon kedalam poket seluar.

 

Gelapnya.Jaejoong berjalan perlahan-lahan walaupun dalam hati dia rasa hendak lari selaju mungkin daripada tempat gelap ini.Tapi dia perlu melupakan angan-angannya itu misinya sekarang mengikut jejak perempuan bunga ros tadi tu.Perempuan bunga ros.Kedua-dua belah tangan diseluk kedalam poket seluar jeansnya.

Mata meliar kearah sekeliling takut juga dia sesuatu terjadi dikawasan yang gelap seperti ini tambah lagi sudah lewat malam.Sibuk dia memerhatikan keadaan sekeliling ,perempuan bunga ros tadi sudah hilang dari pandangan.Mana dia pergi.Habislah.Dia berlari dan berhenti dihadapab sebuah kedai yang.Dia berpusing-pusing disitu." Mana dia niii "

"Hiyaaah!!!" Badannya terasa berat seperti dihimpap sesuatu.Mata yang tadi terkatup kerana terkejut dibuka.Cuba menjeling tetapi tidak berjaya kerana keadaan disitu yang gelap." Tolonggg Jangan buat saya macam ni.Saya ada kucing.Kesian dia.Tolonggg" Jaejoong merayu .Tangannya ditarik oleh seseorang sambil rambutnya ditarik kasar.

 

" Kenapa awak ikut saya.Dah la langgar saya,lepas tu sakitkan hati saya.Sekarang awak nak apa lagi?" Jihyo menyoal.Dialah orang yang membelasah Jaejoong itu.Dia duduk diatas belakang Jaejoong dengan selesa sambil menarik tangan dan rambut lelaki itu yang tidak henti mengadu kesakitan. " La ..awak ke kenapa buat saya macam ni.Bukan awak kenal saya ke.Saya bukan orang  jahatlah". Jihyo melepaskan tangannya dan berdiri untuk berlalu dari situ.

Jaejoong mengejarnya.Tetapi tiba-tiba sahaja Jihyo berhenti secara mengejut dan membuatkan Jaejoong dibelakang dengan tidak sengaja merempuhnya dan mereka jatuh dalam posisi yang sangat tidak menyenangkan.A W K W A R D.Jaejoong tidak bergerak hanya kedengaran nafasnya sahaja manakala mukanya disorok disebalik rambutnya yang menutupi mata."hmm" Jihyo cuba mendapatkan perhatian Jaejoong."Kim..Kim Jaejoong?" tiada respons daripada Jaejoong.

Jihyo cuba mengalihkan pandangan kearah lain.Terasa nafas Jaejoong yang panas menghembus ke lehernya.Jaejoong masih tidak bergerak. Kenapa dengan dia ni. Akhirnya Jaejoong ditolaknya menyebabkan lelaki itu sekali lagi terbaribg di atas jalan. " Jangan nak cuba ikut saya lagi. BYUNTAE!!! " jerit Jihyo sebelum berlari dari situ. 

Jaejoong masih terkeras disitu. BYUNTAE. Dia panggil aku byuntae.Ini tak boleh jadi.Jaejoong bangun dan mengejar Jihyo sekali lagi. " Yah! Awak! Berhenti! " Dia menjerit mengarahkan Jihyo supaya berhenti.Sekali lagi Jihyo berhenti secara mendadak. Jaejoong terkejut dan berselindung disebalik sebuah tiang lampu jalan yang berhampirannya. " Haish! Boleh tak jangan berhenti secara mengejut macam tu ". Renungan tajam dilemparkan kearah Jaejoong." Kenapa.Suka hati sayalah" balasnya sambil menggengam tangannya geram. " Suka hati. Suka hati. Suka hati awak kata saya byuntae padahal awak yang tiba tiba berhenti tadi

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
JKSkim
[ MIANEI ] on hiatus! I'LL UPDATE SOON!

Comments

You must be logged in to comment
shuishui #1
Chapter 4: what next please update..
jjoy764
#2
<3........................................
hotarunza #3
Chapter 2: i like this story... please update soon :D