11AM

INCOMPLETE
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

 

 

11 : 05 AM

 

Jihyo merenung jam di atas meja bersebelahan katilnya.Cahaya pagi menembusi langsir nipis yang berwarna putih terus ke dalam kamar tidurnya.Dia tidak suka apabila dikejutkan oleh cahaya pagi seperti itu.

Rasanya langsir nipis itu harus ditukar kepada yang lebih tebal dan gelap.Dia bangun dari katil untuk kebilik air tetapi punggungnya mendarat kembali diatas permukaan katil yang empuk itu membuatkan tubuhnya bagaikan bola yang melantun.

Pandangannya menjadi kabur dan berpinar-pinar,kepala dipegang lalu memicit-micit kepalanya sendiri untuk mehilangkan pening .

Seperti hari  sebelumnya,semuanya sama tiada perbezaan.

Dia bangun akibat dikejutkan oleh cahaya matahari pagi,kepalanya sakit,hidupnya rasa kosong dan setiap kali mata dibuka perasaan benci dengan kehidupan sendiri pasti akan menyinggah.

Kenapa aku masih hidup kalau hidup sama macam orang mati biarkan aku mati dalam tidur saja.Itu sahaja perkara yang akan difirkannya.Baginya hidup tak bermakna lagi dan tujuan hidupnya  juga telah hilang.

 

 

Sebelum keluar Jihyo ke dapur.Dia jarang menjamah sarapan atau lagi tepat dia memang tidak akan mengambil sarapan.Gelas putih dicapai lalu menuangkan air putih kedalam gelas itu.Keadaan di dapur dilihatnya,kosong itu sahaja yang dia rasakan.Sambil minum jari-jemarinya mengetuk-ngetuk permukaan meja.JIHYO.

Air yang telah memasuki mulutnya hanya tersekat dikerongkong,jari-jemari yang tadi bagaikan menari-nari turut kaku.Sekali lagi keadaan didapur diperhatikan seperti mencari sesuatu.

 

 

 

" Good Morning~ " Apabila matanya dibuka kelihataan wajah Jaejoong betul-betul hampir dengannya sehingga menyebabkan hidung mereka bersentuh.Jihyo menolak lembut muka lelaki didepannya itu.

" Good Morning " Jihyo membalas dengan suara seraknya.Badan disandarkan pada kepala katil.Baru sahaja dia he

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
JKSkim
[ MIANEI ] on hiatus! I'LL UPDATE SOON!

Comments

You must be logged in to comment
shuishui #1
Chapter 4: what next please update..
jjoy764
#2
<3........................................
hotarunza #3
Chapter 2: i like this story... please update soon :D