Their life

Locket of Curse & Love
Please Subscribe to read the full chapter

“Yaaaah Kim Bella!!!  Mari sini! Anak bertuah betul! Aigoo Ya Tuhan kenapalah dengan anak aku sorang nih. Aku salah didik dia ke waktu dia kecik dulu aigooo” Puan Kim mengeluh buat kali ntah keberapa hari ni sambil mengusap dadanya berulang kali. “Sabarlah yeobo satu hari nanti dia akan belajar dan berubah. Janganlah marah sangat nanti senang nak dapat darah tinggi” Encik Kim pula sedang menenangkan isterinya yang sedang naik angin itu. Kedengaran bunyi tapak kaki yang dihentak kuat sedang menuju ke arah bilik di tingkat dua seiring dengan bunyi pintu yang dihempas dengan geram. 

Ya begitulah suasana dirumah keluarga Kim yang terletak di kawasan perumahan Taman Myeongdong tu. Keluarga yang sederhana dengan suasana riuh-rendah semenjak kehadiran cahaya mata sulung iaitu anak perempuan pada 17 tahun yang lalu, Kim Bella. 

Mana taknya dengan perangai nakal dan degilnya itu selalu membuatkan ibunya naik angin dan geram dengannya. Mujur ibunya itu tidak mempunyai sebarang penyakit kronik begitu juga dengan ayahnya.

“Ibu ni sibuklah dengan hal aku hmph! Nak pergi main game pun tak boleh” Bella merungut geram. Niatnya yang ingin bermain game di pusat permainan berdekatan dengan pusat beli-belah disitu terbatal gara-gara ibunya. Memang kewajipannya akan pergi ‘melawat’ tempat itu setiap hari dengan alasan ingin menghiburkan jiwanya yang penuh dengan beban kerja sekolah. Perangainya yang seakan ‘tomboy’ itu selalu menimbulkan masalah buat dirinya serta orang sekelilingnya. “Takpelah aku boleh main game dalam phone ni~~!!” Ujarnya dengan riang lalu menyeluk poket seluarnya dan melompat ke atas katil empuk berwarna biru muda miliknya

….

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ
link : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking your time to read this advertise.
galaxy_k
#2
Chapter 8: Hahaha bagus anda tepati janji ada!
Anywayy alamakk habislah Bella!
From : NNA
exoL_girl
#3
Chapter 6: Update la cpt +_+
aquariusxpisces
#4
Chapter 3: Uiyooo dia jumpa taemin ke? xD
aquariusxpisces
#5
Chapter 2: wahhh hebat xD