CH 10

She's Crazy But She's Mine
Please Subscribe to read the full chapter

 

 i'm jelous of everbody who is with you when i'm not with you ..

 

 

 

" pergi ke Busan dan hantar barang ni kat pelabuhan, kat sana nanti ada orang yang akan tunggu kau dan aku nak kau bawak balik duit aku dengan selamat.. kalau kau berani bawak lari duit tu .. Bang ! Bang ! Bang ! " Top mengacukan pistol dikepala Taehyung untuk menakutkannya.Taehyung menelan air liur sebaik saja picu pistol ditarik oleh Top.

 

" a-aku tak berani buat macam tu " ujar Taehyung terketar-ketar.Top senyum sinis lalu menepuk bahu Taehyung dia tahu bahawa Taehyung tidak akan berani mengkhianatinya,kalau bukan kerana dia Taehyung sudah lama duduk didalam kubur.

 

" ka " arah Top.Taehyung segera pergi membawa beg sandang berisi dadah untuk dihantar ke pelabuhan.Sebaik tiba Taehyung memasuki kawasan pelabuhan yang gelap dipenuhi dengan kontena-kontena yang dia sendiri tidak mengetahui apakah isinya.Lampu suluh dihalakan ke wajahnya menyebabkan Taehyung menutup matanya kerana silau.

 

" Big Boss hantar kau kemari ? " soal lelaki lengkap bersut dan berkaca mata hitam.Taehyung sekadar menganggukkan kepalanya lalu dia dibawa oleh lelaki itu naik ke sebuah kapal persiaran mewah.

 

BANG !! BANGG !! BANGG !! Taehyung mendengar tiga das tembakan dilepaskan disalah satu bilik didalam kapal tersebut.Taehyung tersentak seketika badannya mula mengeletar ketakutan.Selang beberapa minit lelaki itu membawa Taehyung masuk ke dalam bilik yang berlaku tembakan sebentar tadi.

 

Taehyung melihat sekujur tubuh kaku terbaring di atas lantai berlumuran darah,seorang lelaki bersut putih sedang memegang sepucuk pistol ditangannya.Taehyung tidak dapat melihat wajah lelaki bersut putih itu kerana lelaki itu berdiri membelakangi mereka.

 

" Tuan Jeon, budak tu ada kat sini " Ujar lelaki itu kepada bosnya.Lelaki bersut putih itu menoleh ke arah mereka lalu duduk disofa.

 

" u-uncle ?? " Taehyung terkejut apabila mendapati lelaki bersut putih yang menembak mati lelaki di atas lantai itu adalah ayah kepada Jungkook.

 

" ah ! Taehyung.. lama tak jumpa sejak malam tu.. kau ada bawak barang aku ? " Mr Jeon merenung tajam ke arah Taehyung dengan wajah yang bengis.

 

Taehyung tidak berkata sepatah pun kepada Mr Jeon kerana bimbang sesuatu yang buruk akan berlaku padanya jika dia bersuara.Taehyung menghampiri Mr Jeon lalu memberikan beg berisi dadah kepadanya, Sebagai pertukaran Mr Jeon mengarahkan orangnya membawa beg berisi wang untuk diberikan kepada Taehyung.Taehyung turun dari kapal tersebut dengan perasaan bercampur baur.. dendam,marah dan sedih bermain dibenaknya.Kapal persiaran mewah tersebut mula berlayar dari pelabuhan.

 

" polis jangan bergerak ! "

 

Taehyung panik tidak tahu harus berbuat apa.. " matilah aku kali ni " bisik hatinya.Taehyung duduk melutut tangannya diletakkan dikepala.Polis itu menghampirinya lalu menrampas beg berisi dari Taehyung.

 

" tolong lepaskan aku, aku orang susah kalau aku kena tangkap mak aku akan diburu lintah darat kerana hutang.. aku terpaksa buat kerja ni untuk teruskan hidup, aku tak ada pilihan " Rayu Taehyung sambil menangis meminta simpati daripada polis itu.

 

" bangun ! " tempik Siwon, Taehyung segera bangun. " jom pergi balai " Siwon mengeluarkan gari dari poketnya lalu menarik tangan Taehyung.

 

" lepaskan aku kali ni je.. selesai hutang aku janji untuk serah diri " Siwon tersentuh melihat air mata Taehyung, budak itu jujur fikirnya.

 

" Bbuukkk !! " Taehyung menendang tempat sensitif Siwon dengan kuat menyebabkan Siwon mengerang kesakitan, Taehyung mengambil peluang tersebut untuk melarikan diri bersama beg berisi duit.

 

" bbwweerrkk padan muka hahaha " Taehyung menjulurkan lidahnya kepada Siwon sebelum melarikan diri.

 

" yyaahh.. aku belum kahwin lagi !! ooucchh " jerit Siwon kesal kerana terpedaya dengan tipu helah Taehyu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
CookiesBee
Lama x update, ada org igt sy lg tak...

Comments

You must be logged in to comment
Tasha03 #1
Chapter 31: Finally!!?
Tasha03 #2
Chapter 29: Please update
yoon_taetae
#3
Chapter 29: Take your time...tapi crita ni mmg makin best
Kat2601 #4
hope someone can translate to English seems interesting ^^ :)))
pink-power #5
Chapter 27: update lg..and lg.memang best..kesian lisa ada kwn camtu
yoon_taetae
#6
Chapter 26: Crita ni makin lame mkin best..saya akn support authornim sampai crita ni complete
pink-power #7
Daebak sambungan dia
pink-power #8
Tolong cpt2 update....saya dh ketagih fanfic awk hehehe
Xia_Bing
#9
Chapter 25: Confess time mabuk ???? arhhhh sweettttttnya
yoon_taetae
#10
Chapter 25: Ahahaha..comel betul bila sungkyung eomma menyerang sekolh