Swag Suga + Jimin Gedik

Swaggy dan Abs
Please Subscribe to read the full chapter

Suga POV

“Ye wei, minah tu serius seksi giler. Tergugat iman aku time tu tengok dia punya tuttt… kau paham-paham jelah kan.” Cerita Jimin penuh perasaan. Bab-bab perempuan ini aku memang sensitive, bukan sebab aku ini byuntae tapi aku ada alahan yang teruk dengan perempuan. Jadi bila tiap-tiap hari aku menghadap cerita si byuntae Jimin ini, jiwa wa jadi kacau meh. Dalam hati berhuhuhu tau.

Nama aku Min Yoongi namun kawan-kawan aku panggil aku dengan panggilan Suga. Kenapa Suga? Sebab dulu waktu kecik ada santa bagi nickname super meletop kebabom ini kat aku. Dia cakap nanti bila aku dah besar, aku ini bakal menjadi retis terhot macam pisang goreng makcik kantin kami, Mak Leha. Tapi sampai sekarang satu tawaran pun aku tak dapat, cisss!

Owhh ye, aku ini berumur 17 tahun pada tahun ini dan bakal bertempur dengan musuh ketatku, SPM! Pada siapa yang bakal menduduki SPM tahun ini, diorang tahulah betapa terseksanya tahun akhir kami ini.

Sekarang aku nak ceritakan pula tentang kawan-kawan aku yang super sengal campur bahlul tahap pluto. Yang duduk dekat sebelah aku sambil khusyuk dengar cerita byuntae si Jimin ini, kiteorang panggil dia Taelien. Korang jangan salah faham, dia bukanlah anak raja alien dari planet Pluto mahupun Mars. Nama dia yang sebenar ialah Kim Taehyung, seorang yang pelik namun punya black belt dalam Tae Kwan Do. Kalau aku nak cerita lebih mendalam tentang si Taelien ni, alamatnya sampai besok pun korang masih membaca. So takat sini jelah penerangan aku tentang mamat alien ni.

Yang muka comel ada iras-iras arnab ini kiteorang panggil Kookie. Kookie ini merupakan atlet sekolah kiteorang. Harap je muka jambu tapi dia ini atas padang boleh tahan ganas jugalah. Antara kiteorang bertiga, si Kookie ini paling banyak peminat and paling feymes. Huh! santa telah menipuku…

Okey yang sedang cakap penuh perasaan ini boyfriend aku, Chimchim. Apa? Betullah kawan lelaki akukan. Hehehe… dia dengan aku brotherhood sebab dari dalam perut lagi kiteorang dah kawan. Happy sama-sama, nangis je seorang diri sebab aku ini jarang nangis. Bagi aku nangis ni tak swag. Dari aku umur 4 tahun lagi aku dah kekalkan sifat swag aku manakala Chimchim amalkan moto “Hidup kena ada abs”. By the way, dia ini byuntae giler. Tiap-tiap hari ada ajalah cerita dia tentang perempuan-perempuan seksi yang dia terjumpa kat Jalan Chow Kit itu.

End POV

 

“Bie! u dengar tak I cakap ni, Bie!” rengek Jimin. Lengan Suga dipaut kemas. Suga yang sedang melamun itu berpaling memandang Jimin yang sudah duduk dekat tempat duduk Taelien.

“U cakap apa tadi, bie?” tanya Suga. Dia sudah biasa layan sifat gedik si Jimin ini. Entah kenapa dengan Jimin dia tidak mampu nak kekalkan sifat swagnya. Walaupun Jimin ini ada abs tapi dia ini penakut dan gedik tahap cipan. Gedik dia cuma Suga seorang saja mampu tangani bukan Taelien ataupun Kookie.

“I cakap pentang ini kita ada latihan basketball. U tu jangan tak datang ek! jangan nak jadi orang tua sangat dok umah buat air liur je kerjanya.” Bebel Jimin. Tangannya masih lagi memaut lengan Suga sambil kepala dia sandarkan dibahu Suga.

“Owhh okey. Dun worry okey.” Jawab Suga penuh swag. Taelien dan K

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
5days_fin
Thank for the 88subber^^

Comments

You must be logged in to comment
mpreggoland
#1
Chapter 9: dictionary channel? ada ke channel tu? nnt akk cari...
suga ngan kookie nk bertumbuk (terbayang MV Run) kekeke XD
adoi la ayat2 Hopie cxleh blah XD
tak larat gelak dh ni hahahaha XD
doodooseob
#2
Chapter 9: Hahaha. Apakah ini cinta? Fuh ayat jhope, boleh tahan lol
tyhah_nad #3
Chapter 9: Heol ~ buang tabiat dh ke jhope HAHAHAHA..
Cheesy nye pickup line XD
tyhah_nad #4
Chapter 6: Uwakkkkkkk >< apasal gedik angat ni? Hahahaha
mpreggoland
#5
Chapter 5: i'm addicted to Bts new song too and i'm listening it while reading this and udah2 la speakingnya XD
ok, ini mmg lawak XD
gila betul tetiga ekor tu kat shopping mall boleh buat riuh hahahaha and kalau gitu la caranya nk jd spy, mmg tak layak ah XD
sejak bila Jimin pandai math hahaha
harap2 misi kali berjaya la
TaeTaeKookKook
#6
Chapter 4: lmao... kookie xjeles ke dye punye alien kne kiss ngan suga brtubi tubi xD