♡♡♡♡-4

Just 7 days to love You
Please Subscribe to read the full chapter

Taehyung memasukkan tangannya ke dalam saku seluar ketika sedang berjalan di lorong kecil. Angin malam menampar lembut wajahnya. Dia tersenyum. Senyuman yang penuh dengan makna yang mendalam. 

Ya, dia masih teringat lagi gadis yang baru di jumpanya. Comel. Itu yang dapat diungkapkan olehnya. Tapi apa hubungannya dengan Jungkook?. Bukan dia tidak kenal dengan Jeon Jungkook seorang Kingka sekolah yang dikenali ramai dan hanya couple dalam masa 7 hari sahaja. Tidak dapat dinafikan dia juga seorang playboy tetapi tidaklah seteruk Jungkook.

 Mungkin dia akan dapatkan gadis itu walaupun terpaksa bergaduh dengan si Jungkook. 

who Knows..

 

.............

 

 Jungkook buat  muka menyampah. Semalam dia mematikan telefonnya apabila di buka  telefonnya pada pagi ini berlambak mesej dan missed call yang tidak terjawab. Siapa lagi yang menghantar kalau bukan Sunmi. Dasar perempuan gedik. Mungkin Sunmi marah kerana Jungkook tak kerumah Sunmi  semalam.

 

 

Ketika dia membawa pulang Im Dami ke rumahnya semalam. Puan Yonshen amat terkejut apabila Jungkook memberitahunya yang dia sudah membeli Dami. Nak di marah Jungkook tak sampai hati pula kerana Jungkook mungkin akan tetap dengan pendiriannya. 

Dami pula hanya tersenyum simpul apabila memperkenalkan dirinya kepada Puan Yonshen.

 

 

Hari ini hari persekolahan seperti biasa. Jungkook telah menukarkan sekolah Dami dan Dami akan bersekolah dengannya. Dami yang suka berceloteh menceritakan semua kejadian- kes-kes buli yang berlaku di sekolahnya dulu kepada Jungkook. Tapi Jungkook telah meletakkan satu syarat iaitu takkan ada sesiapa pun yang tahu mereka tinggal sebumbung. Dami hanya bersetuju.

 

 

......

 

 

Dami pov

 

 

Aku dan Jungkook berjalan di laluan pejalan kaki. Kekok. Itu yang dapat aku rasakan sekarang. Entah kenapa aku hati aku tidak tenteram. Mungkin akan ada sesuatu yang berlaku di sekolah nanti?  

Jungkook terlebih dahulu mendahuluiku. Aku hanya mengekorinya dari belakang. Pakaianku? Memang nampak seperti budak nerd  dengan kaca mata bersaiz besar dan juga rambut diikat ekor kuda. Aku tak kisah lagipun datang ke sekolah bukan untuk menyegak t

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
kwonShinHye
J7dtly mungkin akan di hiatus sekejap...

Comments

You must be logged in to comment
nhmuhammad #1
Chapter 6: Update pleaseee....T^T
ExoLoveable
#2
Chapter 6: ermmm sorry tak komen....sya lps dpt result upsr terus tak on aff...happy punya pasal..hehehe...saya baru bukak hari ni dan banyak updates...maaflahh klu jarang komen btw cerita ni mengingatkan sya pada satu cerita...haishh kena pilih lagi V ker Jungkook... T^T
pikahbajet #3
Chapter 6: x tau lah nak pilih yg mana ???dua2 suka kat Dami...jungkook nihh....habaq jelah kau suka kat Dami...hahahahaha jealous lah tu...
_hoshicutie #4
Chapter 6: Uishhh untungnya Dami dua2 org suka dia agagaga
LilyClover #5
Chapter 6: Good job authornim! Good luvk writing more!! ^.^ (lazy nak speak malay hahaha )
girly_
#6
Chapter 6: Tak tahu lah saya nak ship Dami ngan sape.... taehyung or jungkook... and tahniah sbb dpt byk subs!! Hoho!
girly_
#7
Chapter 1: Walaupun saya baru habis baca chap pertama, saya tetap suke cerita ni n nak smbung baca lagi. Saya rasa simpati sgt dgn Dami. Simpati dengan hidup dia...

Btw, authornim ni... separuh jepun? Oh, saya tak sangka >.<
shizuka_arumi
#8
Chapter 6: Daebakkkkkkk
sweet33 #9
Chapter 6: hehe ngaku jelah jungkook yg kau suka dami u_u...habis la lps ni jungkook ade saingan ngan teahyung..btw update soon :)
amani123
#10
Chapter 6: uhuhuhuh author i miss you pleas update lagi ok huuhuhuh T_T