Rasa ingin tahu Jeon Jungkook

Just 7 days to love You
Please Subscribe to read the full chapter

I'm curios about you...what you hidden for??

 

 

 

Proluge>>

 Me? 

Jeon Jungkook

who can make you cry and kill yourself

and that's me

i like to abuse you as my family abuse me

without

love that they gave me

so? you're next

 

 

 

i can make you're cry and the same time your're happy

(':

 

 

 

 

 

 

"tuan ada orang ingin berjumpa dengan tuan dekat luar." celah Puan YonShen pembantu rumahku. Aku mendengus. Aku tidak suka orang mengacauku ketika sedang berhubung seseorang di dalam talian. Lantas Puan Yonsehen di jelingku.

 

" Tapi tuan katanya hal mustahak". celahnya lagi. Sekali lagi, aku menghirauakannya dan menyambung semula perbualanku dengan kekasihku.

 

" SunMi-shi...Oppa have to go now," bicara ku ingin menamatkan panggilan dengan segera. Suara manja dan lembut dibuat-buat. Geliku ingin menyebut perkataan oppa dengan gadis yang sama umur denganku.

 

Aku mematikan talian. Memandang Puan Yonshen semula.

 

Wanita separuh abad ini telah lama berkhidmat dengan keluargaku. Sudah genap 20 tahun Puan YonShen menjadi pembantu rumahku. Dialah yang menjaga ku dari kecil hingga usiaku kini 19 tahun. Dialah yang selalu menemaniku berjumpa dengan guru-guruku atas rekod disiplin yang tidak memuaskan.

 

" siapa?" tanyaku dengan suara parau.

 

" Entah syaa tak pernah lihat dia sebelum ni," balasnya mendatar. Ye, aku seorang kaki playboy. Setiap tingkah ku Puan YonShen telah tahu. Aku selalu membawa balik gadis. aku juga sering bertukar-tukar pasangan dalam masa 7 hari dan semuanya aku tidak berkenan. Tapi aku tidaklah melakukan benda yang tidak senonoh hanya peluk-peluk dan cium-cium sahaja. Itu saudah dapat membuatkan gadis cair dan jatuh ke dalam genggamanku. Kejam bukan?ini buka salah ku namun, salah keluargaku.

 

Aku bangun dari pembaringanku dan menuju ke pintu rumahku.

 

Aku tidak dapat menggangak siapa yang datang. 

 

Kelihatan seorang gadis berambut panjang dan di lepaskan. Bajunya yang agak tebal tidak mendedahkan tubuhnya seperti gadis lain. Jungkook tidak dapat melihat dengan lebih jelas wajah gadis itu.

 

Aku berdehem untuk mengalihkan perhatiannya terhadap halaman rumahku yang besar siap dilengkapi kolam renang.

 

Dia mengalihkan wajahnya. Kini, aku dapat melihat dengan lebih jelas wajahnya. Mukanya yang bersih, bentuk mukanya yang sirih bujur, mata yang agak bulat menarik minatku unyuk menenalinya dengan lebih mendalam. Bibirnya yang mungil itu menarik minatku untuk mengucupnya. Tapi aku agak kecewa dengan gadis ini. Pada sisi dahinya terdapat suatu garisan. Parut. Ia jelas kelihatan.

 

Dia yang tersedar aku melihat parutnya seraya menutupnya dengan topi yang

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
kwonShinHye
J7dtly mungkin akan di hiatus sekejap...

Comments

You must be logged in to comment
nhmuhammad #1
Chapter 6: Update pleaseee....T^T
ExoLoveable
#2
Chapter 6: ermmm sorry tak komen....sya lps dpt result upsr terus tak on aff...happy punya pasal..hehehe...saya baru bukak hari ni dan banyak updates...maaflahh klu jarang komen btw cerita ni mengingatkan sya pada satu cerita...haishh kena pilih lagi V ker Jungkook... T^T
pikahbajet #3
Chapter 6: x tau lah nak pilih yg mana ???dua2 suka kat Dami...jungkook nihh....habaq jelah kau suka kat Dami...hahahahaha jealous lah tu...
_hoshicutie #4
Chapter 6: Uishhh untungnya Dami dua2 org suka dia agagaga
LilyClover #5
Chapter 6: Good job authornim! Good luvk writing more!! ^.^ (lazy nak speak malay hahaha )
girly_
#6
Chapter 6: Tak tahu lah saya nak ship Dami ngan sape.... taehyung or jungkook... and tahniah sbb dpt byk subs!! Hoho!
girly_
#7
Chapter 1: Walaupun saya baru habis baca chap pertama, saya tetap suke cerita ni n nak smbung baca lagi. Saya rasa simpati sgt dgn Dami. Simpati dengan hidup dia...

Btw, authornim ni... separuh jepun? Oh, saya tak sangka >.<
shizuka_arumi
#8
Chapter 6: Daebakkkkkkk
sweet33 #9
Chapter 6: hehe ngaku jelah jungkook yg kau suka dami u_u...habis la lps ni jungkook ade saingan ngan teahyung..btw update soon :)
amani123
#10
Chapter 6: uhuhuhuh author i miss you pleas update lagi ok huuhuhuh T_T