Cheesecake DaeHyun

Ragam Hyun Family
Please Subscribe to read the full chapter

Kringgggg~! Bunyi jam loceng tae hyung yang menandakan hari sudah pagi. Dia yang masih mamai lantas mencapai kayu besbol yang memang kebetulan sangat ada dekat sebelahnya. Dia lantas mengetuk jam locengnya menggunakan kayu besbol.

Aman hidup aku… tidurnya disambung kembali. Tidak sampai 20 minit, Tae hyung telah dikejut dengan jeritan appa. Aduh… boleh tak bagi aku tidur dengan tenang hari-hari cuti ni.

Dae hyun mendaki tangga dengan muka kemerahan menahan marah. “SIAPA YANG MAKAN CHEESECAKE AKU?!” laungnya. Sudah gaya raksasa pula bila dae hyun cakap macam itu. Baek hyun pula hanya membuntuti dae hyun ke bilik anak kesayangannya, taehyung.

“tae hyung ah… tae hyung…” bukan main kuat lagi dae hyun ketuk pintu bilik tae hyung. “tae hyung… kau ni kerjanya membuta, mencekek dan segala men lah…” marah dae hyun.

Baekhyun mengurut kepalanya. Magrain magrain… kalau suami tercinta sudah jadi hulk dia yang kuat membebel ini pun tak berani nak menegur. Kang ada juga yang makan kasut busuk daehyun. Oh tak sanggup tak  sanggup…

“ tae hyung! Bangun! Matahari kalau aku boleh kait , dah lama aku kait pastu campak dekat kau biar rentung terus.” Laung dae hyun. Nak tak nak Tae hyung terpaksa bangun. Dengan malas dia berjalan kearah pintu lalu pintu dibuka. Terpacul muka taehyung didepan pintu.

“wae appa?” tanya tae hyung dengan muka sembam. Dae hyun dan baek hyun saling berbalas pandangan lalu tae hyung ditarik dae hyun mengikutnya ke ruang tamu.

6 mata saling berbalas pandangan. Melihat muka serius dae hyun, baek hyun dan tae hyung sudah cuak. Namun sempat lagi baek hyun menilik seuras wajah bersih suaminya. “hensomelah dae dae macam ni…”.

Dae hyun yang dari serius terus buat muka teruja. “hensome ek baekkie?” tanyanya ceria. Baek hyun yang di

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
5days_fin
sorry guys, patutnya malam ni ada chap special untuk hyun family but doc ye hilang. Saya tak tahu siapa yang buang doc hyun family saya. Sya mnx maaf sbb cuai

Comments

You must be logged in to comment
_baebyboo #1
Chapter 4: dun wuri author~ tetap lawak. tak kering gusi sy bace. keep update! jia you!
_baebyboo #2
Chapter 1: perempuan jadi-jadian hahahah XD ok itu lawak!
Dragneel09 #3
Chapter 3: Bestlah...update soon
young_girl
#4
Chapter 2: ㅋㅋㅋ lawak nye family ni xD author-nim jjang! Update soon!!
TaekookieLuver #5
Chapter 1: Hahaaa.. pls updateeeee!!!
GreenDecember #6
Chapter 1: Hahaha...comelnya keluarga ni....