I Miss Them

Description

 

 

       Cerita ini mengisahkan seorang gadis buta yang terperangkap dalam kegiatan penyeludup dadah yang paling berbahaya di Negara ini. Gadis buta ini tidak sengaja mendengar perbualan sekumpulan lelaki yang berbual tentang kegiatan haram mereka pada malam itu. Akibat tidak mahu menimbulkan lagi sebarang masalah, mereka membawa gadis itu bersamanya supaya gadis itu tidak berani membuka mulut dan mengancam gadis untuk membunuhnya.

 

       Gadis itu pada mulanya berasa takut dengan ancaman itu. Tetapi lama kelamaan, dia mulai sedar akan kemulian hati enam orang sahabat ini. Mereka mengajar gadis itu erti nilai sebuah persahabatan yang jauh tidak ternilai harganya. Hanya seorang rakan, mereka bersatu untuk mengumpulkan tenaga. Tanpa erti penat atau lelah. Mereka bekerja keras untuk mencapai matlamat mereka.

 

      Si gadis bersyukur kerana diperkenalkan tujuh sahabat walaupun dengan cara yang salah. Buta cuma dimatanya tetapi bukan dihati. Jika dia berkesempatan, gadis itu teringin melihat jejaka-jejaka tersebut dengan matanya sendiri. Dia berselalu berdoa agar mereka sentiasa selamat dan selalu gembira. Itu doa di gadis.. dia akan selalu mengingati kesemua lelaki itu walaupun mereka sudah meninggalkan dunia ini..dan pergi dari sini.. I miss them..

Foreword

Ini adalah author baru 

 

Sila sediakan tisu semasa membacanya 

XDXDXDXDXDXDXD

First time buat cerita sedih!

 

VampireLuxury
Ok tak? sila komen!

Comments

You must be logged in to comment
theend97 #1
Chapter 6: Alarrrh!!! Dah habis ke?
Sedihnye T.T
BTW, thnx for making this story! Best sgt
-nahyun
#2
Chapter 6: sedihhhhh kyaaaaaaaaa i feel this uuuu daebak. Buatlah sequel untuk taehyung sekali, kesian dia. nak bini ehhh haha
kamong
#3
Chapter 6: on chapter 5 im crying smpai tak cukup tisu. but on this chapter, aigoo.. i punya sengih "kerang busuk" ni tak lekang dari bibir. tbh ni bts storyline paling jjang pernah i baca. your words even too many typo pun i boleh faham huhu. em em nak request sequel utk cerita ni boleh tak ? heheh
hyemipark
#4
Chapter 6: Sedih gileeeeee dh la time bace tngh dgr lagu sedih huwahhh ~T_T~~T_T~
Sequel sequal comel kookyoo couple
DAEBAK DAEBAK DAEBAK
AUTHOR-NIM FIGHTING!!!
nurfarrh49
#5
Chapter 6: Sedih nak Mati T.T
tyhah_nad #6
Chapter 6: Sedih la siot T_t
haninad
#7
Chapter 6: hmm sedihnya
HeavenDelight
#8
Chapter 6: Lol...ingat semua da mati...rupanya ada lg si jungkook tu..XD
UmairaHusna
#9
Chapter 5: alaa baru nak kahwinkan jungkook dengan yoori . jungkook tak mati lagiiiiiiiii huhu ;-;