BABY

BABY AND EXO
Please Subscribe to read the full chapter

   "Mari sini kau" kai ditarik masuk ke dalam bilik chanyeol.

     D.o berjalan ke ruang tamu "apa yang bising-bising tu" soal d.o lalu memberikan botol susu kepada chen "macam biasa" ujar chen sambil menyuapkan susu ke dalam mulut baby di dalam pelukkannya,d.o hanya menggeleng kepala mendengar jawapan dari chen,tiap-tiap hari mesti ada yang bergaduh dalam rumah.

    sehun dan baekhyun berlari ke arah bilik chanyeol "aku rasa chanyeol menang" ujar baekhyun sambil mendekatkan telinganya di pintu bilik chanyeol "tak tak,semestinya kai.sekali dia menari ternganga mulut si chanyeol tu" balas sehun,dia turut mendekatkan telinganya di pintu bilik itu."ok,sapa menang kena belanja 1 bulan,amacam ada berani?" baekhyun memberikan idea yang agak bernas,dia mengangkat keningnya beberapa kali.

    "ok" sehun bersetuju dengan cadangan baekhyun,mereka berdua berjabat tangan.

    Tiba-tiba pintu bilik chanyeol terbuka,sehun dan baekhyun segera menyorok di bawah meja kecil di tepi bilik chanyeol "hoi korang buat apa bawah meja tu,rasa diri kecik sangat ke menyorok kat situ" soal chanyeol lalu menggeleng kepala pening dia memikirkan perangai mereka berdua yang agak pandai itu.Baekhyun dan sehun keluar dari bawah meja "so hyung sapa menang?" soal sehun dia sangat pasti abang kai kesayangannya mesti menang.

    Chanyeol tunjuk kai yang berada di dalam biliknya,bulat mata si sehun tengok hidung kai merah gila mengalahkan hidung badut "yahoooo" jerit baekhyun,dia mengurut-urut bahu chanyeol 'adoi kena belanja mamat ni pulak' bisik hati kecil sehun yang tengah bersedih.

________________________

     "omma mana baby?" soal tao sambil bermain dengan rambutnya yang panjang. "ad

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Mrs_owl
kalau dah bacatu comment lah ye sebab sedikit sebanyak memberi semangat untuk saya teruskan cerita ni, and vote lah sekali kalau rajin

Comments

You must be logged in to comment
bhcy0506
#1
Chapter 1: First time coming for this malay story ^^ Kite memang suke kalau ada baby baby ni. Haha, ketawa kite tengok author note awak yg dapat idea sebab karangan BM, as a SPM student too, kite pun pernah dapat soalan SPM yang jumpa baby. Good choice for writing it in the best way to read. Tapi kalau betul-betul buat macam ni dekat SPM confirm kena halau masuk dewan xD

Good job! I'll continue reading it soon :))
aishahdaebak #2
Chapter 19: Hahahahaha poor my
aishahdaebak #3
Chapter 18: Woah!finally an update!
nadeera
#4
Chapter 17: Haha kesian taetae.....yeol ambik botol susu dia
xoxogirl2 #5
Chapter 16: Update soon
xoxogirl2 #6
Hehe-,-,-,-,-