BABY

BABY AND EXO
Please Subscribe to read the full chapter

"Annyeong naege dagawa, sujubuen hyanggireul angyeo judeon neo" nyanyi tao sambil menggoreng telur yang sudah separuh masak, ahri yang sedang bermain di meja makan turut sama menyanyi tapi tidak difahami langsung oleh chanyeol dan tao.

Sedang mereka merasai ketenteraman di dapur "neon neomuyeppeoseo, nan niga tamina, nan neomu chakkaesso" tiba-tiba sebuah lagu dimainkan dari arah ruang tamu merosakkan suasana aman di dapur, lagu yang dimainkan seakan kilat yang sedang menyambar bumi.

"Yah!!! siapa buka lagu kuat-kuat tu hah?" soal chanyeol yang sedang memotong sayur, dia juga turut sama menyanyi bersama tao tapi disebabkan lagu yang tidak sedap didengar olehnya telah menghilangkan moodnya.

"Nan niga tamina, menmahan yeojaneun cheoda bonjuk omnun, naege war irrolka, pabo cheorom..." lagu tadi yang dimainkan perlahan semakin kuat bunyinya mungkin ingin menyakitkan hati orang yang mendengarnya. Dan hasil manusia itu berjaya membuatkan chanyeol begitu marah.

"Eee geramnya aku! nak makan sayur kot bagi otak tu boleh proses laju sikit kot" chanyeol memegang beberapa pokok sawi, mata ahri berkelip-kelip melihat tindakan chanyeol dan menepuk tangannya "nak kut yeol" ujarnya sambil memegang botol susu hello kitty.

"Jom!" chanyeol mengambil ahri duduk dalam dukungannya, tao memandang chanyeol dan memberi kata-kata semangat sebelum chanyeol masuk ke dalam medan perang.

Chanyeol mencari kelibat manusia yang telah menyebabkan telinganya s

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Mrs_owl
kalau dah bacatu comment lah ye sebab sedikit sebanyak memberi semangat untuk saya teruskan cerita ni, and vote lah sekali kalau rajin

Comments

You must be logged in to comment
bhcy0506
#1
Chapter 1: First time coming for this malay story ^^ Kite memang suke kalau ada baby baby ni. Haha, ketawa kite tengok author note awak yg dapat idea sebab karangan BM, as a SPM student too, kite pun pernah dapat soalan SPM yang jumpa baby. Good choice for writing it in the best way to read. Tapi kalau betul-betul buat macam ni dekat SPM confirm kena halau masuk dewan xD

Good job! I'll continue reading it soon :))
aishahdaebak #2
Chapter 19: Hahahahaha poor my
aishahdaebak #3
Chapter 18: Woah!finally an update!
nadeera
#4
Chapter 17: Haha kesian taetae.....yeol ambik botol susu dia
xoxogirl2 #5
Chapter 16: Update soon
xoxogirl2 #6
Hehe-,-,-,-,-