That Tomboy Is Mine!

Description

Kim Je Jae, ataupun lebih selesa digelar Jae, seorang pelajar tingkatan 4 di SM High School. Jae seorang yang comel namun tomboy. Sikapnya yang seperti lelaki membuatkan ramai lelaki lebih selesa mendekatinya sebagai kawan dan bukanlah sebagai crush seperti kawannya yang lain. Jae mempunyai sikap peramah dan aktif dalam sukan. Jae juga memiliki tali pinggang hitam dan tiada seorang lelaki pun yang berani menentangnya. 

Sehinggalah suatu hari, Kim Jong In ataulebih cun dipanggil Kai, seorang pelajar baru yang baru berpindah ke sekolah itu cuba merampas kedudukannya Jae sebagai seorang kapten bola keranjang di sekolah mereka. Kai tidak gentar dengan Jae seperti pelajar lain dan itu membuatkan Jae berasa dicabar. Kai tidak pernah serik walaupun beberapa kali dibelasah oleh Jae. 

Namun, walaupun mereka sentiasa bergaduh bagai anjing dan kucing, banyak kenangan yang meninggalkan kesan dan membuat mereka memerlukan antara satu sama lain hingga berputik rasa cinta. Kai yang menyedari bahawa dia mencintai Jae terlebih dahulu. Tidak lama kemudian, Kris, seorang lagi pelajar baru yang berpindah dari Canada menyukai Jae dan amat baik dengan Jae. Kai mula rasa sakit hati dan berniat ingin merampas Jae daripada Kris sebelum Jae menyukai Kris. Dia tidak mahu kehilangan Jae. Kai cuba bersepakat dengan sahabat baik Jae, iaitu Joy yang menyukai Kris. Tetapi Joy menolak kerana dia tidak ingin mengkhianati Jae. 

Foreword

 

KIM JE JAE


 

KIM JONG IN


 

WU KRIS


 

PARK SOO YOUNG (JOY)


Tajuk cerita : That Tomboy Is Mine !

Tarikh mula : 28 February 2015

Tarikh akhir : 

Status : Chapter

Khas untuk : Kris VS kai EXO XOXO - nickynick's writing contes malay 


BIG THANKS TO ::

http://www.asianfanfics.com/story/view/857543/so----------tutorials-poster-for-malay-fanfics-ope-n-infinite-malay-poster-postershop-tutorials-malayshop

For the poster !!! Kamsa ^^


Hye!! Ni bukan 3rd FF yang authornim cakap nak buat tu eh. Yang tu authornim buat lepas habis cita ni. Tak cadang pun nak buat FF ni actually tapi saja je cuba join. Mana tahu menang? Kan? Hehe~~ Papai~~

Comments

You must be logged in to comment
ShiningStar99 #1
Chapter 2: sir chanyeol!!! mana nak cari cikgu macam tu? tell me cuz I need to kidnap him! hahahaxD
btw, Jae mmg tough! keep update ^o^
baehwililly
#2
Chapter 2: Park chanyeol caring gila ngan anak murid dia wuwuwuw xD kan bagus kalau ada cikgu sehensem yoda kt skolah caring gila- gila derp xD aww ... Sya suka chapter 2 lebih2 ngan perangai kai yg macam -..- . Sepanjang sya baca ff awk , sya asyik nk sengih je xD .. Best gilo TT ..mmng best xD huhu ..keep update ..
Yeayy ! Akhirnya manusia galah tiba haha padan muka kai :p
Jenny_200198
#3
awwww, so good!!!!
ikoniieyxz
#4
Chapter 1: dae to the bak.. love this stories update sooooooooooooonnn..... >.<
KiNhAn88Wolf #5
Chapter 1: Wah daebakkkk !!! ppllali update soon !!!
baehwililly
#6
Chapter 1: Woahhhh xD .. First chapter dah gaduh besar kanak2 ribena ni