CURIOUS

IT MUST BE LOVE
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

 

Sekolah Tinggi Seoul. Suatu tempat yang dipanggil sekolah, menempatkan lebih daripada 100 orang pelajar, termasuklah aku dan Baekyeol.

 

Waktu pembelajaran bahasa korean baru sahaja tamat, dan sekarang tibanya waktu untuk rehat! Dengan senyuman yang tidak lekang dari bibir, aku menoleh ke kiri dan ke kanan. Pandangan daripada dua pasang mata itu tidak aku hiraukan janji aku happy nak pergi rehat. Kelihatan beberapa rakan sekelas yang lain sudah pun meninggalkan kelas hanya kami bertiga je yang masih mengemaskan barang-barang di atas meja. Aku menoleh ke arah Baekhyun. Oh~ Crushku~~ 

 

 

"Dabin, aku tahulah aku ni handsome tapi tak payahlah nak tengok aku sampai macam tu sekali." Eh? Kejap-kejap, aku ada dengar suara ke tadi? Aku mengelip-ngelipkan mata. Baekhyun tak cakap pun, dia senyum je kat aku. Aku lihat di sebelah kanan. Hmm.. nampaknya ada orang terperah santan la ni? Chanyeol tersenyum ke arahku sambil menjongket-jongketkan keningnya, lagaknya seperti ingin memikat. Tapi... Nehh, reject.. Ingat handsome sangat ke buat kening macam tu? Citt, porra..

 

"Werkk.." Aku menjelir lidah lalu ketawa kemenangan terlihatkan wajah mencukanya. Baekhyun yang diam sedari tadi hanya berdiri kaku di belakang Chanyeol sambil meletakkan jari telunjuknya pada bibir mengisyaratkan aku agar berdiam, aku hanya senyum menanti langkah seterusnya.

 

1

 

 

2

 

 

 

3

 

 

         Baekhyun!!

 

 

 

 

 

 

 

Suasana rehat kami dihiasi de

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
chanyeorin
nmpaknya aq kna ubah jlan criter ni memandangkan criterni semakin mengarut aq rasa..

Comments

You must be logged in to comment
TinkyWanky #1
Chapter 7: Woah! Daebak!
Keep update!
bittersweet4u
#2
Chapter 5: Oh mo oh mo oh mo > <
Author-nim daebak !!
Update soon (o^ 0 ^o)/