chapter 12

To The Beautiful you
Please Subscribe to read the full chapter

Seperti yang dijanji oleh Yoon parti makan malam diadakan . Hyun siap dengan berpakaian kemas untuk ke parti tersebut . Manakala Hyuna masih binggun siapakah yang menghantar bajunya itu.

"siapa yang hantar baju aku tadi ? tak mungkin ada seseorang yang tahu aku adalah perempuan."

Hyuna berjalan untuk menenangkan fikirannya.tetapi tiba-tiba Hyuna terdengar seseorang meminta tolong Hyuna terus bergegas pergi ke tempat suara yang didengarinya sampai saja di tempat kolam renang suara itu terus hilang.

"bukannya tadi suara itu datang dari sini?" Hyuna hairan tiba-tiba Hyuna ditolak dari belakang ..emm apa lagi lemaslah Hyuna tu dah la Hyuna tu alejik dengan klorin.Tapi apabila Hyuna dia sedar yang dia dibiliknya.Hyuna bangun kebinggungan.

"kenapa aku ada dekat disini bukannya aku lemas ke semalam dan siapa yang menukarkan pakaian aku nie?" Ujarnya seorang diri. tiba-tiba seorang telah menjawab soalannya.

"ye memang kau lemas pun!! aku yang bawak kau ke bilik kau ni ..emm sorry lah pasal baju tu aku tukarkan ..aku tak tahu siapa nak panggil!! cikgu pun tak ada jadi aku yang tukarkan ...tapi kau jangan risau aku tak tengok pun masa aku tukar baju kau tu aku tutup lampu" Ujarnya Hyun sambil membawa air milo panas.

"Jadi kau dah tahulah yang aku ni perempuan "Ujar Hyuna dengan muka yang terkejut .

"ye aku dah tahu  ...masa tu kau bergaduh dengan Sehun dan tangan kau terluka .lepas tu kita pergi bilik rawatan tapi cikgu tak ben

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
aiensyada #1
Chapter 16: Pls. Update soon!
wawa95
#2
Chapter 15: Wow sehun...hahahha gentleman rupa-rupanya..
Author-nim keep update..
Hwaiting...^^
ainaahusna
#3
Chapter 14: Daebak!! Cepat sambung~ :)
Yesungwoohyun
#4
Chapter 13: Bestlah cerita ni... update soon..:-D
Kim_Hara
#5
Chapter 9: update i love you story
lilyshah #6
fighting.... update soon
ainunbaro #7
Chapter 8: Sape hero dye??hyunwoo ke sehun?btw update soon