chapter 11

To The Beautiful you
Please Subscribe to read the full chapter

KANIVAL sekolah dimulakan pada keesokan harinya , semua murid dari sekolah PRINCESS HIGH SCHOOL turut hadir untuk melihat lelaki pujaan hati masing-masing . Nama pun sekolah PRINCE mestilah Handsome-handsome semua.

(pelajar perempuan memang tidak dibenarkan berada di sekolah PRINCE HIGH SCHOOL jika tiada urusan..... disebabkan undang-undangnya yang ketat...... lain lah kalau sekolah tersebut membuat kanival atau apa-apa baru dibenarkan masuk ke sekolah tersebut .

setiap dorm akan mengadakan pretensi masing-masing . dorm 3 mengadakan pretensi cafe .

Seperti biasa Hyun akan mengetuai pretensi , dan juga promosikan pretensi tersebut .dalam dia promosikan pretensinya dia ternampak Hyuna yang sedang leka bermain henfonnya . Hyuna tersenyum sendiri melihat Hyuna lalu memeluk Hyuna dari belakang.

"Danny apa kau buat ah kita orang sibuk promosi kau senang je duduk main henfon.?" semasa Danny dalam pelukan Hyun , Hyun berasa jantungnya berdenyut dengan laju membuatkan dia melepas pelukkannya dari Danny dengan segera 'kenapa dengan dengan jantung aku ni kenapa jantung aku ni berdenyut dengan laju ' bisik hati Hyun . dengan tindakan Hyun yang melepaskan pelukkan dengan dengan segera menyebabkan Hyuna tertanya-tanya.

"kau kenapa Hyun" soal hyuna

"tak ada apa-apalah Danny ..aku sambung kerja dulu" Ujarnya Hyun

Pertandingan yang telah diadakan semasa kanival tersebut telah memberikan markah seri pada dorm 2 dan 3 dengan adanya pertandigan MISS GENIEE akan menentukan dorm mana yang menang . Persiapan telah dilakukan untuk pertandingan MISS GENIEE . Ramai yang hadir untuk melihat pertandingan tersebut.

Yoon sebagai MC kanival MISS GENIEE membuka acara dengan menampilkan Taekwando. Acara seterusnya ialah nyayian dari band jemputan . dalam leka

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
aiensyada #1
Chapter 16: Pls. Update soon!
wawa95
#2
Chapter 15: Wow sehun...hahahha gentleman rupa-rupanya..
Author-nim keep update..
Hwaiting...^^
ainaahusna
#3
Chapter 14: Daebak!! Cepat sambung~ :)
Yesungwoohyun
#4
Chapter 13: Bestlah cerita ni... update soon..:-D
Kim_Hara
#5
Chapter 9: update i love you story
lilyshah #6
fighting.... update soon
ainunbaro #7
Chapter 8: Sape hero dye??hyunwoo ke sehun?btw update soon