Truly in Love with you

The Unwanted Marriage

 

“Kau lelaki yang tak berguna Oh Sehun! Kau tak guna!!!”, Sehun menjerit kecewa setelah Doktor sendiri menyatakan bahawa Yoonmi mengalami kecederaan yang sangat teruk dan kemungkinan untuk dia meninggal dunia lebih tinggi dari kemungkinan dia untuk terus hidup.

 

“Mr. Oh, kami nasihatkan anda untuk membuat persediaan mental dan fizikal untuk segala kemungkinan yang bakal berlaku, seperti yang anda sedia maklum, pesakit kehilangan banyak darah, tulangnya patah, hatinya juga telah rosak,dan dia sekarang sedang koma.” Jelas doktor itu panjang lebar. Sehun yang mendengarkan kata-kata itu terus diselubungi rasa bersalah.

Kalaulah aku tak buat dia macam tu.. Perkara ni takkan jadi. Oh Sehun, kau adalah orang yang patut mati! Bukan Yoonmi!

 

 

Luhan hyung memeluk bahuku erat. Dia tahu aku perlukan kekuatan sekarang. Betul katanya, sekarang aku menyesal, aku tak mahu Yoonmi mati. Aku tak mahu tragedi berulang. Cukuplah cuma Luhan hyung kehilangan isterinya.

Aku tak sanggup kehilangan Yoonmi, Aku tak sanggup.

 

“Yoonmi!! Yoonmi!!!!” lamunanku terhenti setelah mendengar jeritan itu. Aku melihat Kai kelam kabut mencari bilik yang menempatkan Yoonmi. Dia seperti orang yang tidak terurus lagi. Rambutnya kusut dan wajahnya jelas terlihat yang dia baru lepas menangis.

 

 

“Yoonmi eoddika!!” jeritnya lalu mengoncang-goncang tubuh seorang nurse supaya cepat memberitahunya dimana keberadaan Yoonmi. Tergetar-getar nurse itu menjawab dia. Jelas sangat ditakut pada Kai.

Dia sentap setelah melihatku yang sedang terduduk kaku disamping Luhan hyung. Kai cepat-cepat menuju kearahku dan merentap kolar kemejaku kasar. Dia menarik aku bangun dan memberikan aku sebiji tumbukan dipipi.

Aku tersungkur lemah. Sungguh aku tidak peduli lagi. Biarlah dia lepaskan rasa marahnya padaku. Kerana memang aku yang bersalah dalam hal ini.

 

 

“Kau tak guna! Apa yang kau dah buat pada Yoonmi hah?! Suami apa kau ni!!”, jerit Kai marah.

 

 

 

Luhan sedaya upaya mengangkat Sehun bangun. Tak lupa juga dia merupakan orang tengah bagi menyelesaikan hal diantara Sehun dan Kai ini.

 

“Sudah lah! Kau siapa nak bentak-bentak dia? Sehun pun tak nak benda ni jadi!!”, Luhan menegakkan keadilan bagi sepupunya itu.

 

 

“Aku siapa?! Aku orang yang layak berkahwin dengan Yoonmi, aku takkan biarkan Yoonmi cedera sedikitpun!”, balas Kai laju sekaligus kata-katanya membuatkan Sehun sentap. Dia tahu dia memang tak berguna. Dia tak berguna, selama dia bergelar suami, tidak sekali pun dia layan Yoonmi dengan baik. Sekarang dia menyesal.

 

Luhan yang tidak tahu apa-apa juga speechless. Dia tahu kalau dia teruskan, perdebatan mereka tidak akan berakhir. Sebaiknya mereka semua diam dan berdoa untuk kesembuhan Yoonmi.

 

*---*

 

Ketiga-tiga mereka masuk kedalam bilik rawat yang menempatkan Yoonmi. Sehun adalah orang yang paling tak dapat mendekati Yoonmi. Bukan apa, dia tidak sanggup melihat Yoonmi dilingkari segala macam tiub. Dia betul-betul sakit melihat Yoonmi dalam keadaan seperti itu.

 

 

“Hey Kai, boleh kita berbual sekejap?”, Sehun tiba-tiba bertutur setelah sedaya upaya menguatkan diri untuk berdepan dengan Kai.

Kai cuma mengangguk dingin lalu mereka berdua berbincang diluar. Sehun sempat menitipkan Yoonmi pada Luhan.

 

“Hyung, tolong tengokkan Yoonmi..” Sehun menepuk kecil bahu Luhan sebelum keluar dari bilik itu bersama Kai.

 

 

 

“Kau nak cakap apa?!”, Dingin saja suara Kai menampar gegendang telinga Sehun.

 

“Aku nak mintak maaf...”

 

“Mintak maaf? Mintak maaf kau boleh buat Yoonmi sedar ke? Tak payah lah Sehun.. Kau dah terlambat nak menyesal sekarang”, Sambung Kai kasar sambil menunding jari kearah Sehun. Dia tak henti-henti menolak-nolak bahu Sehun. Dia betul betul marah dengan nasib yang meninmpa Yoonmi, kalau dia lah yang bergelar suami, dia takkan pernah membiarkan Yoonmi cedera walau sedikitpun.

 

“Aku.. Aku tahu aku tak guna..”

 

 

“Bagus lah kau sedar..”, Kai segera melipat tangannya. Memeluk tubuh tanda tak puas hati.

Tiba-tiba air mata Sehun mengalir laju, perlahan-lahan dia melutut pada Kai. Kai terkejut melihat kejadian itu. Kini, Oh Sehun sedang melutut dihadapannya lalu menangis sendu.

 

“Kai, Tolong aku.. Aku merayu, tolong aku..”, Sehun menangis lalu memegang kaki Kai sambil matanya tak henti mengeluarkan air mata.

“Apa? Eihh, Kau ni! Bangun lah.. Tak elok orang tengok”, Kai tak sampai hati nak bersifat kejam pada Sehun. Dia perlahan-lahan memangku Sehun untuk bangun, jangan berlutut lagi. Jauh disudut hatinya, dia tahu Sehun menyesal atas semua yang terjadi. Dia tahu Sehun ikhlas.

 

“Tak Kai! Aku taknak bangun selagi kau tak janji dengan aku? Kau jaga Yoonmi baik-baik, kau janji, kau takkan sia-siakan dia... Janji pada aku Kai!”, Sehun mengongcang-goncangkan tubuh Kai kuat. Dia nak Kai berjanji padanya. Dia tahu dia tak guna. Dia tahu Kai adalah orang yang tepat untuk Yoonmi, bukan dirinya.

 

“Hah?!”.

 

 

*---*

 

 

Yoonmi perlahan-lahan membuka matanya. Kabur. Dan suasana serba putih yang dia dapat lihat sekarang.

‘Aku dimana ni?’ tanyanya sendiri.

“Eomma!!”, panggil Yoonmi lalu segera berlari memeluk sosok tubuh wanita yang dirinduinya itu.

“Yoonmi sayang...” ucap wanita itu lalu membalas pelukan Yoonmi erat.

 

“Eomma, Yoonmi nak ikut Eomma.. Yoonmi dah tak tahan, mula-mula Appa nak jual Yoonmi lepas tu Yoonmi nyaris-nyaris dirogol oleh suami Yoonmi sendiri.. Eomma, Yoonmi tak kuat..” Yoonmi meluahkan segala yang dipendam olehnya selama ini. Dia ingin mengakhiri semuanya, dia mahu bersama Eomma-nya selama-lamanya jauh dari dunia yang kejam. Jauh dari segala-galanya.

 

Wanita itu tersenyum dan memegang kedua-dua belah pipi Yoonmi. Dia juga menghapuskan air mata yang mengalir dipipi gadis itu.

“Yoonmi, Kamu kena balik sayang.. Kamu kena ingat kamu ada suami..”

“Tak! Yoonmi tak nak.. Yoonmi nak tinggal disini dengan Eomma..

 

“Sayang, dengar cakap Eomma ni, seburuk-buruk mana dia, dia tetap suami kamu... Suami yang patut kamu sayang, suami yang patut kamu jaga.. Kamu tahu kenapa ini semua terjadi? Sebab kamu ingkar dengan permintaannya. Kamu dah berdosa dengan dia Yoonmi...” jelas wanita itu lagi. Dia mahu anak gadisnya sedar yang dia lebih diperlukan oleh suaminya. Tempat Yoonmi bukan disini nak, Tempat Yoonmi disamping suami kamu, nak.. Kamu harus pulang Yoonmi.

 

DEGGG! Sentap hati Yoonmi mendengarkan setiap perkataan Eommanya itu.

 

“Balik lah Yoonmi, balik kepangkuan dia.. Minta maaf pada dia, sentiasa disisinya.. Eomma tahu, dia lah yang terbaik untuk kamu...”

 

*---*

Tut tut tuttttttttttttt..

“Doktor, ada kecemasan! degupan jantung pesakit Oh Yoonmi semakin merosot”, Seorang nurse panik setelah memeriksa nadi dan degupan jantung Yoonmi. Kai yang berada disampingnya juga disuruh keluar dari bilik rawat itu. Keadaan tenang berubah panik.

 

Doktor Song beserta tiga orang nurse bergegas keluar masuk dari ruangan itu membuatkan hati Kai makin gusar.

“Bawa dia ke bilik ICU sekarang!”,

“Baik doktor!”,

 

Kai panik dengan keadaan itu, ditambahkan lagi Luhan dan Sehun tiada disitu.
 

 

FLASHBACK

 

“Tak Kai! Aku taknak bangun selagi kau tak janji dengan aku? Kau jaga Yoonmi baik-baik, kau janji, kau takkan sia-siakan dia... Janji pada aku Kai!”, Sehun mengongcang-goncangkan tubuh Kai kuat. Dia nak Kai berjanji padanya. Dia tahu dia tak guna. Dia tahu Kai adalah orang yang tepat untuk Yoonmi, bukan dirinya.

“Hah?! Apa yang kau merepek ni Sehun?!”. Kai sedaya upaya menyedarkan Sehun namun Sehun tidak henti-henti menangis, dia merasakan dia langsung tak berguna untuk Yoonmi.

 

“Mulai detik ni, Aku harap kau dapat bahagia kan Yoonmi.. Kau jangan risau, aku takkan ganggu kebahagiaan korang berdua.. Lebih baik.. Aku pergi... sobs..” ujar Sehun lalu melangkah pergi. Kai panik. Apa yang dah jadi? Takkan lah Sehun betul-betul serius dengan kata-katanya.

 

Kai cepat-cepat masuk ke bilik rawat Yoonmi untuk berbincang dengan Luhan, dia perlu cepat sebelum Sehun mengambil tindakan gila. Iye lah, hati Sehun sekarang tak tenang, tak mustahil dia akan buat kerja bodoh.

“Luhan, Kau kena cepat!”,

 

“Kenapa ni?”,

“Sehun- Sehun dah pergi.. Dia cakap dia serahkan Yoonmi pada aku.. Sekarang dia dah pergi, aku tak tahu dia kemana..”

“Hah?! Kai, kau tengokkan Yoonmi dulu, biar aku cari dia...” Luhan segera keluar dari bilik rawat itu lalu melulu ke tempat parkiran kereta. Dia bergerak pantas untuk mengejar Sehun, dia tahu sepupunya itu tidak lain tidak bukan pasti akan ke Sungai Hangang, tempat dimana mereka berdua selalu memilih untuk bersendiri.

 

 

END OF FLASHBACK.

 

 

 

 

“Hatinya dah rosak teruk Nurse.. Kita perlukan hati baru..”

 

 

 

“Doktor, kami baru dapat berita, ada seorang penderma hati yang baru tiba disini.. Beliau terlibat dalam kemalangan jalan raya berdekatan Sungai Hangang.Dia berkeras mahu mendermakan organnya doktor...” jelas nurse itu panjang lebar.

“Siapakah pesakit itu nurse?”, tanya Doktor Song lagi.

 

 

“Dia menutupi identiti dirinya, Dia cuma mahu namanya digelar OSH”,

 

Siapapun itu, Doktor Song amat bersyukur dengan berita itu, kerana pesakitnya akan segera mendapatkan hati baru sebagai ganti hatinya yang telah rosak teruk.

 

“Nurse cepat kita jalankan pembedahan...”

 

 

Setelah pembedahan dijalankan keadaan tubuh Yoonmi bukan kembali pulih, malah dia semakin teruk.

 

 

“Nurse, pasangkan AED!”,

 

 

“3, 2, 1, HIDUPKAN!”,

 

SHOCK!

 

 

“Sekali lagi nurse, HIDUPKAN”,

“Tapi doktor.. ini berbahaya, pesakit boleh meninggal”,

 

“SAYA CAKAP HIDUPKAN!?,

 

SHOCK!

 

 

 

 

 

Tutttttttttttttttttttttttttttt.......................

 

Doktor dan para nurse menggeleng perlahan.

Seusai menarik dan menghembus nafas berat, Doktor Song turut berkata “Nurse, sampaikan permintaan maaf saya kepada ahli keluarga pesakit...”

Tanpa mengucapkan apa-apa, nurse itu cuma menggangguk kecil. Berat hatinya untuk menarik kain selimut putih itu untuk menutupi tubuh Yoonmi, namun secara tiba-tiba...

Tut Tut Tut..

“Doktor, degupan jantung pesakit....”

“Iya nurse, pasangkan alat bantuan pernafasan..Saya akan check keadaan dia..”,

Doktor Song menarik nafas lega.

 

“Pesakit dalam keadaan stabil”,

 

 

*---*

 

 

 

Yoonmi membuka matanya lemah. Dia nampak suasana yang sangat asing baginya.

“Ini hospital?”, tanyanya sendiri. Lemah tapi cukup didengar oleh Kai yang berada disampingnya.

 

“Yoonmi-ah, awak dah sedar...Lega hati Oppa..”  ucap Kai lalu menggenggam erat tangannya.

Yoonmi sedar sesuatu yang aneh. Mana Sehun?

Sepatutnya Sehun yang ada disampingnya, bukan Kai. Sepatutnya Sehun yang menggenggam erat jari jemarinya ketika ini. Bukan Kai.

Yoonmi menarik kembali tangannya dari genggaman Kai. Kai tergamam, Dia tahu dia salah. Tapi dia tidak dapat menutupi rasa gembiranya bila melihat Yoonmi telah pun sedar.

 

“Sehun eoddika?”, Itulah ayat pertama yang dilontarkan oleh Yoonmi pada Kai.

 

“...” Kai cuma berdiam diri.Belum sempat dia mahu berkata apa, tiba-tiba daun pintu bilik itu dikuak perlahan. Seorang nurse melangkah masuk sambil menunduk sedikit tanda hormat.

“Maaf, saya nak awak tolong tanda tangan ini ya encik Kim, dengan ini sah lah urusan pendermaan hati kepada pesakit Oh Yoonmi..”

 

Kai menurut apa kata nurse itu dan segera menurunkan tanda tangan diatas kertas itu. Yoonmi bingung. Apa semua ini?! Derma hati?! WHAT?!!

“Kai Oppa, apa semua ni?”, entah datang dari mana semua kekuatan dalam diri Yoonmi, dia bingkas bangun dan merebut kertas itu dari tangan Kai.

 

OSH mendermakan organnya iaitu (hati) kepada pesakit Oh Yoonmi................

 

‘OSH’ Yoonmi sentap.

“OSH? Kai Oppa, Jangan cakap OSH ni.....”

 

 

“Dia mangsa yang meninggal dalam kemalangan jalan raya yang berlaku di Sungai Hangang semalam..”

 

“Omona.. Takkan lah..” Yoonmi tak sanggup menghabiskan kata-katanya, dia dah menangis teresak-esak dibahu Kai.

 

“Oppa, Yoonmi.. sobs.. Yoonmi sayangkan dia Oppa, Yoonmi tak sanggup hidup tanpa dia... Haaaaaaaaa...” meraung-raung Yoonmi menangis.

 

“Abang.. Yoonmi minta maaf... Yoonmi yang salah, Yoonmi ingkar kemahuan abang.. Yoonmi.. Yoonmi isteri yang tak guna...” Tak henti-henti Yoonmi menangis dan menyalahkan dirinya sendiri. Dia tak sangka semua ini berlaku dengan cepat. S-Sehun meninggal dan mendermakan hati kepadanya? Yoonmi menangis sendu sehinggakan lengan baju Kai pun basah dek air matanya.

 

 

 

“Oh Yoonmi...”

Yoonmi tersentak. Dia kenal sangat dengan suara itu.

 

 

“A-Abang?”, Yoonmi menoleh laju kearah datangnya suara itu, dia melihat Sehun yang sedang duduk diatas wheelchair ditolak oleh Luhan masuk kebilik itu. Sehun sedang memakai pakaian yang sama dengannya. Jadi Sehun? Yoonmi segera bangun tanpa memperdulikan kesakitan yang dialaminya, dan hasilnya dia terjatuh.

Nasib baiklah ada Kai yang membantunya. Dia tidak peduli, dia berusaha bangun dan memeluk Sehun erat.

 

 

“Abang.. Yoonmi mintak maaf.. Yoonmi bersalah..” Yoonmi terus memeluk Sehun tanpa sedikitpun ingin melepasnya. Luhan dan Kai yang melihatkan keadaan itu mula tersenyum lebar. Ehem! Berjaya juga lakonan mereka.

 

 

 

 

“Yoonmi, abang yang salah... Selama ni abang yang jahat, abang yang tak layan Yoonmi dengan baik.. Abang minta maaf sayang..” ucap Sehun lalu membalas pelukan Yoonmi tak kalah erat.

 

“Woah woah! Nampak gayanya kiteorang kena keluar ni... Tak elok ganggu pengantin ‘baru’ ni.. kekeke..” Sahut Luhan dengan nada memerli. “Jom Kai..” sambungnya lalu menarik Kai pergi.

Kai tak puas hati terus memaksa lepas tangannya dari Luhan.

 

“Oiit, Kau cakap kau dah serah Yoonmi untuk aku.. Apa semua ni?!”, Kai buat muka bengis, tanda tak puas hati.

“Sorry bro, Yoonmi is mine...”  Sehun juga tak mahu kalah. Kedua-duanya buat muka serius, dan saling bertatapan dalam masa yang lama. Sehinggalah..

 

“Hhahahaha...” Kedua-duanya saling tertawa. Yoonmi yang pada mulanya takut dengan ekspresi mereka terus berubah bingung.

 

 

 

“Pandai tak aku berlakon?”, tanya Kai pada Sehun lalu saling berpelukan antara satu sama lain.

Luhan juga tiba-tiba ketawa bersama.

 

 

“Okey lah, aku dengan Luhan pergi dulu.. Ingat, jangan nakal-nakal tau.. Bye!”, Ujar Kai lalu menarik tangan Luhan dan keluar dari bilik rawat itu.

 

“Apa semua ni?”, tanya Yoonmi bingung dengan 3 orang lelaki itu.

 

 

 

 

“Yoonmi-ah,  Abang mintak maaf sayang...Ini semua dalam rancangan abang, abang nak tengok Yoonmi sayang tak pada abang?” Jelas Sehun singkat. Ohh, jadi ini semua rancangan Sehun. Kai berlakon? Ahh, Yoonmi betul-betul ingat semua ini terjadi tapi....

 

 

“Eihh, Jahatnya abang! Benci tau!”, Yoonmi terus melipat tangannya kemas memeluk tubuh tanda tak puas hati. Bibirnya pula, kalau diukur, mungki sudah sampai sedepa.

 

 

“Benci? Eleh, buruk betul muka menangis tadi sebab ingatkan Abang dah meninggal..”

 

“Ye lah! Yoonmi takut Abang meninggal tau.. Jadi semua ni lakonan?” Yoonmi tak sudah lagi merajuk dengan Sehun. Ye lah, ingat urusan hidup mati ni boleh buat main-main ke?

 

“Yups!”,

 

“Ahhh! Jahatlah Abang ni!”, jerit Yoonmi lalu memukul kuat tubuh Sehun.

 

“Arkhh.. S-Sakit..”

 

“OMO! Abang gwenchana?”, berubah muka Yoonmi tanda dia risau. Cepat-cepat dia memegang perut sehun.

 

“Sayang, Abang baru lepas operation ni, kenapa sampai hati pukul Abang?”,

 

 

 

 

“Cett, sampai hati la sebab hati ni pun bukan hati Yoonmi.. Abang tanya la diri Abang sendiri sebab ni kan hati abang..Huh!” Yoonmi menarik muka. Dia berpura-pura merajuk. Tapi Sehun tak henti-henti cari jalan untuk membuatkan Yoonmi tersenyum kembali, tapi hasilnya tetap nihil. Yoonmi dah malas nak layan.

 

“Sayang...” panggil Sehun lembut.

 

“Hmm..”

 

“Sayang sayang Abang tak?”

 

“Tak!”, balas Yoonmi laju. Dia sengaja. Biarkan Sehun, padan muka!

 

 

 

Tapi Sehun tiba-tiba memegang perutnya. “Arkhhh.. Sakit la Sayang...”

 

“A-Abang okey tak ni? Mana yang sakit?”, Wajah Yoonmi sekali lagi berubah risau. Sedangkan dahi Sehun sudah berkerut-kerut menahan rasa sakit.

 

“Hehehe.. Sayang jugak Yoonmi kat Abang!”, gurau Sehun sambil mengembangkan sengihannya.

 

“Yakkkkk! Oh Sehu-”, Tak sempat Yoonmi nak menjerit, Sehun terlebih dahulu mencium bibirnya untuk mendiamkan omongannya. Ciuman lembut itu berubah ganas. Yoonmi yang sedang duduk diriba Sehun terus mengubah posisi kakinya dan memeluk Sehun erat tanpa sedikitpun melepaskan bibir mereka yang bertautan. Tangannya di letakkan dibelakang leher suaminya itu, mengeratkan lagi posisi mereka.

 

Kerana merasakan mereka berdua kekurangan oksigen. Sehun menarik bibirnya menjauh dan serta merta memberi ruang untuk Yoonmi menarik nafas.

Sehun segera bangun dari wheelchair itu dan mengangkat Yoonmi untuk ditidurkan diatas katil pesakitnya. Eh? Jadi pasal dia sakit pun dia berlakon? Elok je jalan -.- Betul-betul nakal lah Sehun ni.

 

“Sayang?,” panggil Sehun lembut. Lalu tangannya singap membuka setiap satu butang baju pesakit yang dipakai Yoonmi.

 

“Hmm?”,

 

“Kita sambung apa yang tergendala hari tu nak?”, Bisik Sehun ditelinganya. Bulat mata Yoonmi mendengarkan kata-kata itu. Dia segera mencubit hidung suaminya kuat.

 

“Yak! Neo Byuntae...”

 

“Aigoo, Byuntae pun suami siapa hah? Saranghae..” lanjut Sehun lalu mendaratkan bibirnya lembut keatas bibir Yoonmi dan menciumnya dalam. Dia tidak peduli lagi apa jawapan Yoonmi.

Kerana hal yang terpenting sekarang ini, dia ingin menebus kembali semua perbuatan kasarnya terhadap isterinya itu.

Isteri dalah anugerah terindah bagi suami. Dia mahu menjaga anugerah ini baik-baik dan Sehun juga berjanji dengan dirinya sendiri bahawa dia tidak akan membenarkan Yoonmi tersakiti walaupun sedikit.

 

‘Nado Saranghae Oh Sehun....’ balas Yoonmi separuh berbisik lalu tengelam dalam bahtera percintaan mereka.

 

“Yeongwonhi Saranghae...”

.

.

.

THE END.


5961 words. 34 pages in Microsoft Word. 2 People. 1 Love Story.

Gomawo for the poll!! Oh Yehet menang poll ^^

Saranghun Yehet!

p/s : Author mintak maaf kalau budak bawah umur baca ni -.-" Author mintak maaf kalau dah rosakkan otak suci murni korang xDDD

Author yang tak dapat kontrol hormon sebab Yehet ni.. So, terjadilah fanfic ini >..< 

Terima kasih baca.. dan jangan lupa komen~ Ohorat?

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
vedu1998 #1
Chapter 1: please translate this to english
GreenDecember #2
Chapter 3: Yeah...hepi ending!?!
bittersweet4u
#3
Chapter 2: mati2 sy nangis sbb ingt sehun yg mati..
Last2, uhukuhuk.. Je...
Hahaha.. Gila daebak citer ni..
Citer akak semua best2 :D
i like! ! ! !
bittersweet4u
#4
Chapter 1: oh your yehet!!! *scream
how dare he.. Oh jinjja.. Im crying T^T
exostspirit
#5
Chapter 2: Ahh! Bittersweet! Author nim daebak ah! Menangis saya baca cerita ni. Nilah cite first melayu yg saya baca xxD
Hundotlove
#6
Chapter 2: Chap1:Oh tolonglah Sehun kejam betul kesian Yoonmi dah lah hampir2 kena jual dengan appa dia but still glad Sehun tolong kalau tidak diorang mesti takkan jumpa punya
Chap2:Mujurlah Luhan bagi penumbak baru Sehun sedar tapi Sehun ni mudah naik angin sangat and waa mati2 saya ingatkan Sehun dah takde but apakah dia nak tahu wife dia sayang ke tak.Serius yang part yoonmi tanya mana Sehun I'm crying
honeykoyuki #7
Chapter 2: cantik poster, author-nim dh guna PS brape tahun?