Miss Pisau Cukur { Hiatus Until School Holiday }

Please Subscribe to read further chapters

Description

Lee Jinyoung, anak angkat yang dijadikan tempat melepaskan dendam dan geram Xi Luhan iaitu, anak Mr. Xi kerana Lee Jinyoung disangka anak perempuan simpanan ayahnya. Sehinggalah terjadi satu tragedi berdarah, Lee Jinyoung terbunuh angkara Xi Luhan.

Kemunculan Jung Eunji, si gadis bermata duitan telah berjaya menawan hati Xi Luhan. Meskipun kehadiran Jung Eunji semata-mata inginkan kemewahan dan kesenangan, Xi Luhan tetap ingin miliki gadis itu.

Pada masa yang sama, Jung Eunji telah jatuh hati pada Oh Sehun, anak Dato yang berlagak miskin. Namun, lamaran Xi Luhan sebagai kekasihnya lebih menarik berbanding Oh Sehun yang tidak memenuhi sasarannya sebagai Miss Pisau Cukur. Mampukah kuasa cinta boleh merubah prinsip Jung Eunji bahawa wang bukan segala-galanya?

 

Xi Luhan =

"Saya sanggup selagi saya mampu dan permintaan awa tu tak kerterlaluan. Saya tahu saya bukan orang yang awak cintai. Saya tahu kalau awak setuju untuk bersama saya tentu kerana duit. Tapi saya tak kisah semua tu, yang paling penting saya dapat bersama orang yang saya sayangi. Orang yang mampu membahagiakan saya. Orang yang mampu membuatkan saya ingin hidup beratus-ratus tahun lagi."

 

Jung Eunji =

"Apa? 50 ribu?! Banyaknya. Okay saya setuju. Tapi.... eh nanti dulu! Awak ingat saya ni perempuan murahan ke? Saya tak pernah sekalipun menyerahkan maruah saya pada sesiapa pun tau. Memanglah saya rasa macam nak setuju je dengan tawaran tu, tapi adik saya tak beritahu, dia dah pesan jadi pisau cukur boleh tapi jangan sampai tergadai body"

 

Oh Sehun =

"Sehun tak sangka, untuk pertama kalinya Sehun jumpa Miss Pisau Cukur yang sangat baik hati macam awak Eunji. Cinta awak tulus sangat. Tak pernah ada wanita yang sayangkan Sehun macam awak sayangkan Sehun. Tapi Sehun taknak awak mati untuk Sehun. Sehun nak Eunji hidup untuk Sehun."

 

Comments

You must be logged in to comment
irarara #1
Chapter 7: Update la lagi
Theodore91 #2
Chapter 7: nk tnya boleh x? erm.. sya keliru la watak jinyoung nie watak utama ke watak sampingan..?
secret_admire #3
Chapter 7: update soon!! best sgat2.. daebak.. jarang sya baca ff luhan jadi watak jahat.. hohoho..
sesuai jugak ea die jadi jahat.. heheh.. btw, fighting!! :)
syazaafiqah #4
Tapi nanti Jinyoung mati ke? Omo
syazaafiqah #5
Chapter 7: Hahaha. Berani betul Jinyoung. Update soon authornim
Ayla_Qistina
#6
Chapter 7: eh?? ni citer adaptasi ke authornim..?? jgn marah ye..kite tnya je.. hehe. xpe.. kite pun ada satu citer adaptasi novel.. :)