Heart (Malay)

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

Dia seorang penulis yang berjaya. Buku-buku yang dia tulis semuanya penuh dengan kata-kata cinta, indah-indah belaka. Mungkin terlintas dalam fikiran kita bahawa dia merupakan seorang yang romantik dan menjadi idaman kebanyakan wanita. Tapi sejauh mana kebenaran tu? Apakah tindakannya apabila dia mesti dijodohkan dengan wanita yang dia sendiri tak kenal? Apakah cara yang akan dia gunakan untuk membatalkan hasrat ibu bapanya? Cari 'Isteri' sementara?

 

 

Dia merupakan pelajar lelaki yang penuh dengan cita-cita. Dia sangat mengharapkan pengalaman cinta pertamanya dipenuhi dengan bunga-bunga cinta. Tapi pada masa yang sama dia harus berdepan dengan krisis keluarganya. Adakah segala impiannya akan tercapai apabila dia dipertemukan dengan manusia yang langsung tidak menghargai erti kasih sayang dan pengorbanan sebenar? Mampukah dia bertahan?

 

 

~*~*~*~*~*~*~*

 

Dua manusia berlainan latar belakang dan personaliti disatukan. Si suami yang sering dianggap orang sempurna manakala si 'isteri' yang masih kebudak-budakkan...Macam mana agaknya kehidupan diorang selepas perkahwinan? 

 

 

 

Foreword

Hello~

Story baru!!! Saya cuba tulis mpreg tapi tak tau la ada orang baca tak fanfic ni dalam malay. Tengok keadaan lah...kalau ada yang baca, saya akan teruskan. Tapi kalau tak de, saya delete je nanti cerita ni. Apa-apa pun, saya memang minat mpreg! Tak tau kenapa :D Mungkin sebab diorang nampak cute >.< 

Subscribe and leave your comment if you like it! ^^

Comments

You must be logged in to comment
fafawinterlover #1
Chapter 2: Omg! ! Author-nimmm cpt lah update lgi! ! X sabar nk baca ni! !! Pewleashhhh ~ I love it so much! !!!
ELFlisa #2
Chapter 2: best la cerita ni...update lagi okay~~...
mpreggoland
#3
Chapter 2: ahh! suka sgt2 ni! mmg hidup ni tak adil...huhu
update soon~
mpreggoland
#4
Chapter 1: wah suka3 *rolling down* I really love it! update soon~
baehwililly
#5
update soon !!!! XD
daebakQ93 #6
Krishun ke...excited plak nk bca nnte..hehe..>_<
DubuMushroomLOVE
#7
ni ff mainly apa ke?krishun i suka
mpreggoland
#8
haha saya suka mpreg...susah nk jumpa mpreg lam malay (kecuali sy pya sndiri), so thanks sbb sudi menulisnya ^^