zaman sekolah

Jauh!!

"Hana-ah cepat bangun dah lambat nie....."jerit Yeoseob dari depan pintu bilik Hana

. "Yela nie.... Oi Yeoseob tunggu aku tau... Aku nk mandi kejap!"jerit you (hana).Setelah itu Hana berlari ke dalam tandas untuk menyiapkan diri.

 

Hari ini merupakan hari pertama persekolahan bagi sesi 2005.Hana dan Yeoseob akan sama-sama meningkat masuk ke kelas tahun 2 menengah atas.Tidak seperti tahun-tahun sebelelum ini,mereka memasuki kelas yang berlainan pada tahun ini.Yeoseobtelah menyata betapa bosan kelasnya kalau dia tidak bersama Hana.

  Bagi Hana dia lebih selesa berasingan dengan Yeoseob kerana Yeoseob merupakan pelajar yang terkenal dan mempunyai ramai peminat.Sebaliknya Hana sedar bahawa dia hanya pelajar yang tidak terkenal malahan mempunyai ramai musuh yang mencemburui hubungan rapatnya dengan Yeoseob.Dia masih ingat pertama kali dia mendapat surat ugutan supaya tidak berada dekat di sisi Yeoseob.Bukan dia tak cuba elak berada dekat Yeoseob, tetapi Yeoseob yang tak boleh berjauhan dengannya.

 Akhirnya ,Yeoseob sendiri yang berjumpa dengan peminatnya untuk menyudahkan masalah Hana.Setelah itu tidak ada seorang pun yang berani menegur Hana kecuali kawan baiknya ,Namjoo.Mereka berkawan baik kerana Namjoo merupakan pelajar pertukaran baru die sekolah mereka.Namjo sebenarnya baru sahaja pindah dari Jepun, dia kini tinggal bersama nenek dan atuknya yang mempunyai sebuah syarikat yang besar di Korea.Oleh sebab itu , tiada orang yang berani memulau Namjoo.

 'oit Hana!Janganlah jeles aku dapat satu kelas dengan Yeoseob....Hehehe."kata Nankoo kepada Hana.Dengan selambanya dia berkata , dia datang bersama Yeoseob.Tngan Namjoo melingkari bahu Yeoseb ,melihat itu Hana berasa sakit di hatinya..

"Haah, kami pasti akan jadi pasangan yang paling rapat dalam sekolah ni tahun ni"Yeoseob pula menanbah.

'Oh yeke..ba.."

(this is for all the independent lady..

oh oh oh oh oh

lets go)rigtone Hana berbunyi.lagu miss a i dont need a boy

".. err kejap ye""Yeoboseyo,.. ya  saya Hana , hah!.Tak ada , Tak kenal anda salah nombor kot.Ye takpe .Sama-sama"

"Siapa tu?"

"Entah"

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet