Kim Do Yeon

United Love-

 Ah Ni bercadang untuk pergi berjalan-jalan/shopping di sekitar Seoul,Korea selepas perginya Nysabella dan Azni.

 

     Ah Ni memandu ke Seoul yang tidak terlalu jauh dengan hotel yang dinginapnya.Terdapat banyak kedai baju disitu tetapi dia ingin membeli cenderahati yang berasaskan korea dan kpop untuk kawan-kawannya yang berada di Malaysia.Ah Ni ternampak cincin yang menarik perhatiannya dan membeli barang-barang di situ.

Skipp sikitt---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

  Ah Ni melihat barang-barang kpop yang selalu dia lihat dari jauh sejak berumur 17 tahun lagi dan sekarang dia sudah mampu untuk polot semua barang yang berada di situ.Dia melihat barang kumpulan-kumpulan yang diminatinya dan polot semua.

Skipp sikitt----------------(Ah Ni beli sedikit barang2 kpop untuk kawannya)-----------------

 

  Ah Ni bercadang mahu berjumpa dengan salah seorang guru vokalnya di korea yang telah Nysabella telefon sebelum ini untuk persiapan fan-meetingnya.

Skippp=====================(Bilik praktis yang lain)=================

      Ah Ni pun masuk bilik praktis bersama guru vokalnya tanpa berselisih dengan sesiapa pun.Dia berlatih dan berlatih dan berlatih lagi sampai larut malam.Guru vokalnya pun sudah balik.

    Sebaik sahaja Ah Ni keluar daripada bangunan bilik praktis vokalnya,dia terasa lemah dan tersungkur sebelum sempat menaiki kereta sewanya itu.Hanya seorang kelibat manusia yang berada di situ yang menyaksikan kejadian tersebut.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

L duduk dalam bilik tidunya bersama Sungyeol tetapi L berbisik dengan dirinya sendiri yang dia ni dah jatuh cinta dengan Ah Ni ke? Baru sehari jumpa dan terus jatuh cinta?(Gila ke aku ni,ramai lagi yang tergila2 nk jumpa Ah Ni tetapi kenapa sekarang aku rasa ada sesuatu yang tak kena..?

_____________________________________________________________________________________________________

L melihat weibonya dan ada satu ulzzang mengajaknya date esok.L terus setuju sebab dia ingin tahu apa perasaan yang akan dialaminya apabila bersama dengan Kim Do Yeon.

Bersambung~~~~

Assalamualaikum,maaf kalau x best sebab sye nk masukkan cket pasal kim do yeon-keke-Teruskan membaca dan give your support with subscribes and comment~~~~~!!!#Anisazmiey

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Kamsahamnida for readers~!!

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 15: That was a happy ending good job 4 u author hohohi
Anisazmiey #2
Chapter 15: Write your comment readers~!!! Amacam..??-Resah dibuatnya kalu readers x comment....Comment your thought about this ending~
_HazrielNaim
#3
Chapter 14: semalaman aku bce menda alah nehh. btw aku suke story kau n ignore je kekurangan tu n buat yg terbaik in next chapter eh cek kak :)
jung_l
#4
I don't know if I should say this. There's a little tatabahasa errors on the description, but I'll try to read it without too much care on the erroes.
blexxnite
#5
Chapter 10: it's okay ikin...I'll always read your fics..............................................................................................................................................................
athirah #6
Chapter 6: update pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blexxnite
#7
Chapter 2: Best ! artis sme artis~(hahahah-)=Hwaiting author-nim~!!!!!!