Shy and Run ^^

United Love-

    Telefon Ah Ni berbunyi setelah habis berlatih."W'slm,k.kak",kata Ah Ni ringkas dan meletakkan panggilan tersebut.L memandang muka Ah Ni...(dup dap dup dap) tetapi dia cuba juga untuk menidakkannya demi kontraknya dengan Woolim Entertainment yang disahkan bahawa 'tidak boleh bercinta/tidak boleh mempunyai kekasih'.

    Ah Ni berasa kekok kerana dia dapat rasakan yang L asyik tengok muka dia je dari tadi. L menatap muka Ah Ni selama yang mungkin,Ah Ni secepat mungkin berkata"It's time to go lunch so,I've got to go.Anyeong".L hanya tersenyum dan menganggukkan kepalanya lalu bersandar di sofa sementara menunggu kumpulannya(Infinite) menghabiskan rakaman program.

   "Kak,cepat naik kereta",kata Ah Ni terburu-buru sambil menolak Nysabella untuk naik kereta sewanya.(Apahallah budak ni) kata hati Nysabella dan terus membuka bicara sebaik dia masuk kereta,"Ada sasaeng fans ke..?? ke ada orang nk bunuh Ah Ni..?? ke Ah Ni nak lari dari praktis time ni..??",secepat mungkin Ah Ni menidakkannya dengan berkata"Haish akak ni,kita sebagai umat Islam dan sebagai manusia perlu berfikiran positif terhadap sesuatu perkara yang kita tidak ketahui,kakak....kakak..ish3 tak patot",Azni tersengih dan cuba untuk menyorokkan riak mukanya dengan memasang enjin kereta dan terus menekan minyak laju menuju ke restoran yang halal di Hongdae.

    Skipp----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

     Member Infinite excited sangat nak jumpa dengan Ah Ni terutamanya Woohyun dan Sunggyu yang begitu aktif pada hari itu(muahahaha)."Ya myungsoo-sshi,Ah Ni sshi geonyeoneun eotteokhe?(macam mana dengan Ah Ni?"tanya sungyeol dan L balas"geonyeoneun yeppuda~!!"(dia cantik),kata L yang menyebabkan member Infinite menunggu ketibaan Ah Ni di perkarangan tersebut.

=============================================================

Hahahahahahahahahahaha...Woogyu!Myungyeol!-love them<<  ^^

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Kamsahamnida for readers~!!

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 15: That was a happy ending good job 4 u author hohohi
Anisazmiey #2
Chapter 15: Write your comment readers~!!! Amacam..??-Resah dibuatnya kalu readers x comment....Comment your thought about this ending~
_HazrielNaim
#3
Chapter 14: semalaman aku bce menda alah nehh. btw aku suke story kau n ignore je kekurangan tu n buat yg terbaik in next chapter eh cek kak :)
jung_l
#4
I don't know if I should say this. There's a little tatabahasa errors on the description, but I'll try to read it without too much care on the erroes.
blexxnite
#5
Chapter 10: it's okay ikin...I'll always read your fics..............................................................................................................................................................
athirah #6
Chapter 6: update pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blexxnite
#7
Chapter 2: Best ! artis sme artis~(hahahah-)=Hwaiting author-nim~!!!!!!