New friend 새 칭구 {Edited}

Mosdeon Sonyeo 못된 소녀[Naughty Girls]

Pada keesokkan pagi,Hyosung dan Hana datang kesekolah seperti biasa. Pada pagi itu juga kelas mereka menerima seorang pelajar pertukaran dari Amerika.

"Baiklah kelas,hari ini kita akan menerima seorang pelajar pertukaran dari Amerika" ujar Cikgu Jongup sambil membawa pelajar baru itu masuk ke kelas.

"Sila perkenalkan diri kamu." kata cikgu Jongup kepada pelajar baru tersebut.

"Annyeonghaseyo,Jeon Jungkook imnida" ujar pelajar baru itu dengan suara yang ceria sambil melambaikan tangannya kepada semua pelajar di dalam kelas tersebut.

"Baiklah terima kasih kerana memperkenalkan diri kamu" ujar Cikgu Jongup kpd Jungkook.

"Ermmm cikgu... saya nak duduk dekat mana??" tanya Jungkook kepada cikgu Jongup

"Ahhh..Kamu boleh duduk di sebelah Hana" kata cikgu Jongup smbil menunjukkan tmpat dududk kosong yg berada di sebelah Hana.

Mata Hana terbeliak apabila cikgunya tiba2 sahaja menyebut namanya. O.O "Eh?!? duduk sebelah saya?! Cikgu tmpat lain kan ada" kata Hana yang masih terkejut itu.

"Wahai Cik adik sayang~, tmpat kat sebelah awk tu je yg kosong yang lain dh penuh" kata Jungkook dengan selambanya

Semua pelajar yang ada dlm kelas tu masing-masing tergelak dengan kata-kata jungkook.Hana terdiam dan segera melihat sekitar kelas untuk mencari tmpat kosong yang lain,malangnya semua tmpat dh penuh.Jungkook segera duduk di sebelah Hana semasa dia sedang sibuk mencari tmpat kosong lain.

"Awak cari apa tu?" tanya Jungkook smbil mencucuk pipi Hana dengan lmbut. "Cari saya ke? tak payah sibuk2 cari saya~ Saya kat sini" sambung Jungkook.

"Eh.. mana ada" balas Hana smbil pipinya merah. "apalah masalah mamat ni..jgnlah buat aku blushing >///< buat malu je" ujarnya di dalam hati

"Ehehehe~~ Jungkook buat Hana blushing~~" bisik Hyosung kepada adiknya dan Jungkook yg duduk di hadapan Hana.

"Mana ada~!!!" marah Hana kepada Hyosung.

Jungkook hanya melihat telatah adik beradik tersebut dan dia hanya mampu tersengih. "Haihhh minah sebelah ni.... you make my kokoro go doki doki" ujar Jungkook dalam hati.

 

***Waktu Akhir Persekolahan***

Jieun dan Seonhwa menunggu eonninya di hadapan pintu pagar sekolah seperti biasa.Mereka terlihat eonni mereka dan segera memanggil mereka agar bergerak ke arah mereka dengan segera.

"Eonni,cepatlah sikit!! orang tengah kepanasan ni!!" jerit Seonhwa kepada eonninya yang sedang berjalan lenggang lenggok ke arah mereka.

"Sabarlah!! Eonni sakit kaki tau tak!!" balas Hyoseong dari jauh smbil memuncungkan bibirnya.Akhirnya dia dan Hana smpai ke tempat dimana Seonhwa dan Jieun sedang berdiri.

"Jom balik cepat.. matahari dah semakin menaik dah ni" kata Jieun

"Yelah yelah jom balik..Sorry tau lmbat tadi kitaorang ada kerja sikit..Sowwy" kata Hana kepada JIeun dan Seonhwa.Mereka berempat pun berjalan kaki pulang ke rumah.Tiba-tiba mereka ternampak sekumpulan budak lelaki yang nmpak agak familiar bagi mereka.

"Eh! tu bukan ke mamat aegyo tu" tanya Seonhwa kepada eonninya.

"a'ah lah! pastu sebelah dia tu bukan ke Junhong ngan Yongguk sunbaenim??" tmbah Jieun 

"Sebelah mamat aegyo tu mamat amerika tu kan??" tanya Hana kepada Hyoseong

"A'ah lah mmg dorang pun...tapi apa dorang buat kat sini??" jawab Hyoseong 


 

Edited... yg sebelum ni sebenarnya x siap lagi.. ntah mcm mana boleh terpost pulak.. Mianhaeeee TT TT TT TT TT 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
jeon_leader
12/11/13 chapter five will be edited tomorrow or tonite..

Comments

You must be logged in to comment
Hanz99 #1
Chapter 1: Mna sambungannya ? Best siot .. haha
DinoMyungYeol #2
Chapter 4: i want jiwoo(jieun+woohyun)couple but bangsong couple is ok 2.......author-nim update soon jebal....jebal >_< ....
nurulizzahramanlee
#3
Chapter 4: ppalli meh mmg cute fanfic awak ni saya pun tgh buat fanfic tapi saya nak buat dlm buku dulu nanti baru taip kat web nie tapi teruskan ya fanfic awak nie mmg daebak
Anisazmiey #4
Chapter 4: sy sk your ff..update soon..Palli author-nim~!!Hwaiting~!!
mieyhyun
#5
Chapter 4: Aigooo... sukala cara author-nim pdankan dyorang dlm citer niey.. espcially BangSong couple.. I hope author-nim buat satu chapter psal dyorang je.. hehehe..
fishesfiey #6
Chapter 4: actually i have read this yesterday but that time i'm not login my account. if you want people come to see your story just make a promotion in their profile. they will visit you. btw.. i like you story, cute secret unnie there.. update again k... :)