I Always Here

Description

Karakter-karakter :-

 

                                       

                                          

                                                       Choi Jun Hong

            # Seorang yang peramah dan ceria di hadapan orang tetapi sebenarnya hatinya kesepian. Dia merupakan anak yatim piatu setelah dia ditinggalkan oleh ibubapanya sejak kecil. Dia selalu dibuli dan dipulaukan di sekolah disebabkan dia seorang yang miskin. Dia tidak mempunyai kawan baik. Lurus bendul. Dia tidak kisah jika dia dibuli oleh rakan-rakannya yang lain. Dia sudah lali dengan semua itu. Namun, kehadiran Ha Young sedikit sebanyak mengubah kehidupannya yang selama ini kesunyian.          

 

 

 

                                                          

                                                           Jung Ha Young

                 # Seorang yang periang dan baik hati. Berkawan baik dengan Min Yeul. Dia merupakan anak kepada seorang ahli perniagaan yang kaya raya. Mempunyai seorang abang yang bernama Dae Hyun. Dia melindungi Jun Hong daripada dibuli di sekolah. Prihatin dengan nasib Jun Hong. Suka bermanja dengan Dae Hyun.

 

 

                                                                          

 

                                                          Han Min Yeul

                            # Kawan baik Ha Young semasa dia menetap di Busan. Mengambil berat terhadap Ha Young. Seorang yang comel dan suka membuat aegyo. Tahu tentang hubungan Ha Young dan Jun Hong.

 

 

                                                     

                                                                   Jung Dae Hyun

                              # Oppa Ha Young. Baik, nice and warm. Suka memanjakan Ha Young. Pandai menyanyi.

 

 

 

Foreword

::                                 SINOPSIS..                                            ::

 

       Ha Young terpaksa mengikut keluarganya berpindah ke Seoul. Walaupun pada mulanya dia berat hati mahu meninggalkan Busan, namun dia terpaksa mengikut keputusan bapanya. Di Seoul, Ha Young bertemu dengan Jun Hong yang merupakan jiran dan rakan sekelasnya di sekolah. Ha Young tidak menyangka Jun Hong yang selalu nampak ceria mempunyai nasib yang malang.

      Ha Young tetap mahu berkawan dengan Jun Hong walaupun Jun Hong seorang yang miskin. Hari demi hari, rasa sayang mula berputik diantara mereka. Namun, baru sahaja rasa sayang mahu berputik menjadi cinta, ada sahaja halangan yang menimpa..

 

                     Apakah yang akan terjadi seterusnya? Dapatkah mereka bahagia bersama?

 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.......................................................................................................................................................................................................,,,,,,,,,,,,,

 

 

Hai ! Iam_LonelyGirl is here !! This is my first fanfic. (I am new here..keke).. So.., if you like my ff, do subscribe and leave a comment,nae?? Okay, times up! Bye!

Comments

You must be logged in to comment
sdwhsms69 #1
Update soon
HeavenDelight
#2
Chapter 1: erm..best2..sambung la lagi..hehe
leader9
#3
Malay fanfic? Can't wait for the update :)