My Rival, My Enemy, My Cousin My Only Love

Description

 fluff/ funny

malayenglish/ dbsk/ super junior/ and created character

Foreword

"hyunggg~~" gadis kecil yang berusia lingkungan 4 tahun berlari mengejar abangnya yang berusia 5 tahun mengelilingi taman. daddnya nya Kim Tae Yol menggaru-garu kepalanya apabila mendengar anaknya memanggil abangnya dengan hyung.

"Baby, come here" Fara yang sedang ketawa bersama abangnya Junsu menoleh. kemudian dia berlari mendapatkan daddynya. Taeyol memandang satu-satu anak perempuannya yang mempunyai mata yang bulat itu.

"baby kena panggil Junsu-oppa as oppa, not hyung," Fara menggelengkan kepalanya dengan comel. dia memuncungkan bibirnya. "its hyung. hyung, hyung, hyungggggggg!!!!"

Taeyol menelan air liurnya. dia mengeluh. hyung pun hyung laaaaahhhhh

~~~~~~~~~

"14 years old girl don't cry like that," Changmin menjeling. dia terus mengunyah burger di dalam mulutnya. sesekali dia memandang Fara yang menangis di sebelahnya. dia berdecit.

"stop it!" marah Changmin. "wae you crying?!"

"you eat my meal you brat!!!!" Changmin mengaduh kesakitan apabila menerima tumbukan di bahunya.

~~~~~~~~~

"you look great Kim Jaejoong," Kim Heechul, abang sulung kepada empat beradik yang sedang menghirup kopi di ruang tamu tersenyum kepada Jaejoong yang sedang bersiap untuk ke kolej. Jaejoong tersengih.

"wahh hyungg is pretty!" Fara berlari dan memeluk abang keduanya. Jaejoong tersenyum. dia mengusap kepala Fara dengan kasih sayang. "thanks baby"

"baju ni nampak cantik dengan hyung," puji Fara lagi.

"chinnjja?" Fara mengangguk comel. "gumawo baby~ hyung pun suka sangat baju ni auuuwww!!" Jaejoong menggosok kepalanya yang sakit kerana ditampar oleh Heechul yang sudah berdiri disebelahnya.

"me also love this shirt..well..BECAUSE THIS IS MINE!!!! GIVE BACKKKKK!!!!" marah Heechul di susuli dengan tawa comel daripada Fara. Jaejoong memuncungkan bibirnya.

~~~~~~~~~

"let me go Shim..."

"i'm Kim.." Changmin tersenyum manis. dia mengusap lembut tangan gadis yang sudah sebam matanya kerana menangis.

"you say you hate it.."

"my mistake. Kim Ji Min is still my adopted umma..your auntie" Fara tersenyum. dia mengelap air matanya yang masih belum mahu berhenti.

"stay with me Kim Faraa,  be my rival and enemy again.."

 

 

Comments

You must be logged in to comment
FlowerBloom #1
Chapter 1: awak org melayu ker? ....heheeeee,coincidently, nama saya pun fara tp spell as farra