I Choose To Love You

Description

 

tumblr_lnqsnltzhm1qcq760o1_500_large.png

 

 Park Jiyeon berumur 16 tahun.Dia bersekolah di Kirin Art School ( Kelas 4 Melody).Orangnya baik , comel dan tahu seni mempertahankan diri.Kawan baiknya ialah Hara dan Seohyun. Keluarganya, tidak sekaya seperti Hara. Ibu bapanya sangat menyayangi dia kerana dia satu-satunya anak mereka. Secara senyap-senyap menyukai Hongki..

121-women-asian-redhead-straight-wavy_la

 

Goo Hara ialah kawan Jiyeon yang baru pindah dari U.S. Dia sebaya dengan Jiyeon.Dia seorang yang baik hati , cantik dan suka berperangai kebudak-budakan.Dia berasal dari keluarga yang kaya raya. Bapanya seorang penyanyi terkenal. Dia tidak bergaul dengan keluarganya selepas ayahnya berkahwin lain. Hara juga suka kepada Hongki tetapi hanya dipendam perasaan itu.

 

tumblr_liboxnL9tH1qdhugco1_500_large.jpg

Lee Hongki ialah seorang lelaki yang sentiasa ceria dan juga baik hati. Dia senang berkawan dengan sesiapa sahaja.Pertama kali berjumpa dengan Hara, dia sudah jatuh cinta.Tentang keluarganya dia selalu merahsiakan.Tiada siapa tahu siapa keluarganya. Hongki tidak suka akan Nickhun, kerana Nickhun suka membuli orang dan juga sombong.

5t_large.png

 

Lee Chanhee atalebih senang dipanggil Chunji itu ialah kawan Hara sejak dari kecil. Dia juga baru pindah cuma dia pindah sebulan lebih awal dari Hara.Dia lebih suka bersendirian sebab itu di sekolah itu dihanya berkawan dengan Hongki , Yonghwa dan Nickhun. Sejak pindah ke Kirin Art School , dia mula suka kepada Jiyeon

tumblr_l363gvj7Fy1qbysgjo1_500_large.png

 

Nickhun yang berkacukan Thailand  ini sangat terkenal di sekolah.Dia bersama-sama kumpulannya iaitu, 2PM sentiasa membuli dan mempermainkan perasaan gadis-gadis di sekolah itu.Dia berasal dari keluarga yang kaya raya.Dahulu, dia pernah melamar Jiyeon menjadi kekasihnya tetapi ditolak mentah-mentah oleh Jiyeon. Sekarang, setiap kali berjumpa dengan Hara, jantungnya sentiasa berdegup kencang.

Minor Character ; 

tumblr_m59h95zGGi1rs97afo1_500.png

 

Yong Hwa ialah pelajar kelas 2-A.*Kelas 4 Harmony* Dia juga famous seperti Nickhun.Dia dan kumpulannya iaitu, CN Blue selalu membuat persembahan di Cafe Streets.Yonghwa mempunyai girlfriend yang bernama Seohyun. Pelajar disekolah itu memberi gelaran 'Goguma Couple' kepada mereka berdua. Selalu memanggil nama Seohyun dgn 'Hyun'

 

Seohyun-Soshi-seohyun-girls-generation-2

Nama gadis ini ialah Seohyun.Berkawan dengan Jiyeon dan Hara. Memanggil Yonghwa dengan gelaran 'Yongg'. Itu sudah menjadi perjanjian mereka memanggil begitu. Hobinya membaca buku tentang self-improvement.Sangat suka bermain gitar.

 

aleyna+yilmaz.png

 Budak perempuan yang comel ini namanya Goo Hana. Dia adik kepada Hara. Walaupun masih baru berumur 7 tahun, dia pandai berkata-kata dan memberi nasihat kepada unnienya sendiri.Dia suka berkawan dengan Hongki.

 

20100725_playfulkiss_3-460x306.jpg

Goo Jong Hyun merupakan abang kepada Hara dan Hana.Dia sentiasa bersikap dingin dengan semua orang.Walaupun dia selalu membaca komik atau novel , tetapi dia selalu cemerlang dalam pelajarannya.Ramai pelajar sekolah disitu meminatinya.

dan beberapa character yang lain.

Foreword

Hi disana~ 

Ni sebenarnya fanfic pertama saya.Dulu,saya pernah buat tajuk yang sama kan? *kalau korang perasanlah T.T* Tapi,saya tukar ahh! Sebab?Tak menarik pun.Merapu je banyak! Hehe.

Okaylah,saya harap korang sudi membaca dan terhibur dengan fanfic saya ni.

 

Saya pun ada buat ni dkt blog~ Dijemput melawat blog fanfic saya juga ;) http://yanafanfiction.blogspot.com/2012/11/i-choose-to-love-you.html

 

Comments

You must be logged in to comment
LovelyHara #1
woah!! i will read this fanfic for sure!
Who's the main girl here? Jiyeon or Hara. I hope it's Hara ;~;
bimriean
#2
English pls..i don't understand
i want to read you're story..