AWAL KATA.

JUST YOU?
Please Subscribe to read the full chapter

 

JUST YOU?

 

Assalamualaikum,

Sudah berapa lama saya dan anda tidak bersua? Haha- Mr Badut: Crush masih dalam mode draft and saya akan update pada hujung tahun dan awal tahun depan jika tiada halangan bersama umur yang panjang, InsyaAllah. Nak juga cuba menulis di platform lain seperti wattpad mungkin juga saya akan post di situ. Saya tak pasti bila kali terakhir saya meng-update cerita JUST YOU? ini. Tidak ingat tapi itulah saya hanya insan manusia, melakukan kesilapan. Saya sudah terdelete beberapa chapter/bab atas sebab kelalaian diri sendiri. Mohon ampun.  

Tak mengapa, usah bimbang. Saya akan cuba mereka plot dan jalan cerita berbeza dari yang asal dan sepatutnya. Konsep yang sama cuba sedikit sebanyak perubahan dan penambahan. Walaupun saya sudah lama meninggalkan dunia penulisan ya, kerana komitmen pelajaran dan sebagainya; kemalasan juga faktor utama sejujurnya. 

Jika diberi keizinan-Nya, saya akan teruskan jalan cerita ini. Saya pasti cerita ini agak cliche tapi ini adalah satu peratus idea dari saya sendiri, mungkin ada persamaan dari pelbagai segi atau bentuk dari penulis yang lain. Plagiat itu adalah satu pekara yang saya benci kecuali ketika melakukan assignment okaytipu. Saya memohon maaf jika dalam penulisan fanfiction ini ada banyak kekurangan yang tidak saya sedari. 

Harap anda semua dapat merasai apa yang ingin saya sampaikan dalam perjalanan kisah ini.

Terima kasih,

AQFXQX,

signed

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet