Four|

0101
Please Subscribe to read the full chapter

Beberapa hari kemudian

“Awak ni peliklah.”

“Kenapa? Saya bukannya takde kepala pun?”

“Yelah. Tak pernah lagi saya jumpa orang dalam dunia yang sanggup nak hantar orang yang dia tak kenal pergi balik kerja.”

“Alaa saya dah kenal awak kan sekarang. Awak, Choi Seungcheol. Nak pelik apa lagi?” Nari menghirup Hazelnut Latte yang baru tiba di hadapannya. Malas nak pulang ke rumah terus, dia mengajak Seungcheol minum di sebuah kafe.

“Ee kalau cakap dengan dia ni memang dia je la nak menang.” Seungcheol turut menghirup Hazelnut Latte nya. Tak sangka selera dia dan Nari sama.

“Bagi saya Hazelnut Latte satu.” Serentak mereka memesan kepada waiter. Sampai waiter pun pening kenapa tak cakap nak air dua je. xD Nari dan Seungcheol saling berpandangan. Sama?

“Sorry la kalau awak rasa saya ni annoying. Tak tahu la, saya rasa bersalah ngan awak. Masa tu saya berangan jauh sangat, tak perasan awak dah keluar simpang.” Kata Nari.

“Berangan? Pasal pakwe ke? Aih kalau saya lambat brek time tu dah mendiang dah kot saya ni.”

“Takdelah. Mama saya tu la, asyik paksa saya kahwin dengan orang saya tak suka je. Saya tengah fikir pasal tu la, tetiba awak muncul. Melayang jantung saya dibuatnya.” Balas Nari.

“Ohh. Okaylah saya admit la salah saya juga tak tengok kiri kanan. Saya tengok lampu tengah hijau je masa tu. Tapi next time awak be careful la, jangan berangan bawak kereta.” Nasihat Seungcheol.

“Seungcheol, awak ni dah ada girlfriend ke? Mesti belum kan?” Hampir tersedak Seungcheol mendengar soalan Nari yang tersangat lah random itu.

“What? Mana awak tahu saya takde awek lagi?”

“Yelah, kalau ada mestilah awak call dia masa kat hospital hari tu. Pastu dia datang sambil tanya ‘Are you okay honey? Mangkuk mana langgar you sampai jadi camni?’ kan?” Seungcheol tergelak mendengar kata-kata Nari. Boleh tahan lawak gak perempuan ni.

“Hahaha apa lah awak ni. Yelah saya memang takde awek sebab saya dah bertunang la.” Mendengar

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
syaleese28
#1
Chapter 7: Kenapa delete gambar last tu? Simpan je laaa eeeee :3 btw, jjang!