Epilog

24 HOURS (with Yanan from Pentagon)
Please Subscribe to read the full chapter

-

“Sayang, awak okay?” Minhyung menyelak rambut Yan An ke belakang. Minhyung tersenyum Yan An berada dalam keadaan yang stabil.

Shinwon dan Haejin yang telah sedar pagi tadi datang ke wad Yan An. Mungkin sebab mereka tak terlalu teruk berbanding Yan An yang koma 24 jam.

Yeoone dan Jan Ah baru sahaja ingin masuk ke dalam wad tiba-tiba Jan Ah perasan nurse menolak satu stroller yang seperti mengangkat mangsa dari binatang itu. Jan Ah melihat gelang pada tangan mangsa tersebut.

“H-hyunjin?” Jan Ah menekup mulutnya menahan daripada terkejut. Tak di sangka, Hyunjin terjadi salah satu mangsa binatang itu.

 

“Guess what sayang, binatang tu sejenis memerang tapi ada campur-campur dengan binatang apa tah. Sebab tu dia boleh hidup laut dia boleh hidup darat.” Terang Minhyung yang baru saja baca di dalam google. In real life binatang ni tak wujud pun tau. Jangan search google pula. Hehe jkjk. 

“Yeke? Tapi menakutkan.”

“Eleh!” Tanpa sedar Minhyung menepuk tempat luka yang baru buat pembedahan.

“Aduh!”

“Eh sorry. Tak sengajaa.” Minhyung mengusap pipi Yan An beberapa kali. Excited bercerita sampai lupa luka dekat perut Yan An.

Terdengar pintu wad dibuka. Yeoone, Jan Ah, Shinwon dan Haejin masuk ke dalam. Mereka tersenyum gembira walaupun masih sedih tapi sebabkan mereka masih selamat. Mereka bersyukur kerana masih ada peluang untuk hidup.

Pada hari yang sama, pengurusan kematian Changbin jug

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
syaleese28
PENTAGON COMEBACK WITH HUMPH! SO, LET THEM HAVE THEIR FIRST WIN!
Okay, teruskan membaca <3
Thankyou!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet