Love Your Body, Babe

Please Subscribe to read further chapters

Description

Hyukjae wants to bulk up. The weight lifting instructor has something else in mind.

Foreword

A bday fic gift for: Icey_Likelots

I'm not telling you the date of her bday, but I just want to tell her that I love her! 

 

Rated M for curse words. It's not that serious.

av_versiera
Thank you for 100 subscreebs!!!

Comments

You must be logged in to comment
oliviachan99 #1
Chapter 1: Poor Hyukjae hahahahaha...and poor me, I thought I would get more!
hyukflavor
#2
Chapter 1: I see this, i clicked! Gonna subscribe it first
TripleS_SuMyat
#3
I thought I've got to see more... haha
asdfghjkl024
#4
Chapter 1: Ohmaygahd Donghae's such a tease!!!! XD I can feel Hyukjae's frustration hahaa. Nice story ♡
shery_holic
#5
Chapter 1: Hahahha lee donghar what are you doing to hyukjae make him flustrated like that. Hyukjae really funny in here. Thank you forthe story
kiwicolada
1544 streak #6
Chapter 1: O.O omg what have you done? Hae how dare you??? Now every time seeing Hae in a fitness studio I‘ll imagine what he‘s doing whit Hyuk in there ^\\\^
Thank you for this❤️
DamnyHyuk
#7
Chapter 1: Omg.u love to make me go insane with this!!!
Next chapt please,, if u really dont want me really crazy
kimssi
#8
Chapter 1: Lol silly Hyukjae made his intentions crystal clear when the first thing he told him was he wanted his body. And oh God I can't imagine having Donghae as a gym instructor I'd be even more embrassing and miserable than Hyukjae :D
This was hot, thanks :)