The Uncertain Future

Please Subscribe to read further chapters

Description

Byun atau kini, Park Baekhyun dan suaminya, Park Chanyeol tidak pernah merancang untuk memiliki cahaya mata dalam masa terdekat atas beberapa faktor. Namun, rancangan mereka gagal apabila Baekhyun mula rasa tidak sedap badan dan sering muntah pada setiap pagi yang akhirnya membawa kepada 'positif' pada alat ujian kehamilannya. Bagaimanakah reaksi pasangan muda ini?

Foreword

Positif

 

Baekhyun menatap alat ujian kehamilan yang berada dalam tangannya beberapa kali untuk memastikan dia benar-benar tidak salah lihat. Debaran di dada terus terasa melihat hasil keputusan alat itu. Mindanya terus menerawang pada kejadian bulan lalu di mana suaminya, Chanyeol yang pulang dari tempat kerja dengan keadaan yang mabuk. Langsung tidak disangka, hanya kerana satu malam lelaki itu tidak memakai kondom mampu menanam benih dalam dirinya. Selama ini, mereka cukup berhati-hati dalam melakukan seks kerana mahu mengelakkan perkara ini terjadi. Baekhyun seperti mahu menghentakkan sahaja kepalanya pada dinding ketika ini.

Comments

You must be logged in to comment
femaleda
#1
Chapter 1: This is my first time reading malay fanfic? thank for writing this, author nim.
mpreggoland
#2
Chapter 3: Omg! Comeiinyer family diorang.. Huhu i like^^
BabyJongHyol
#3
Chapter 2: Wahhhhh I love how fluffy is it
mpreggoland
#4
Chapter 2: So perfect!!! Amazing story ever!
Feeling kot smpai tiak2 abis ni...huhu
*thumbs up*
FikakhanGD #5
Chapter 2: Comel sgt pls nak sequel mcmana atok park jumpa cucu dan kehidupan diorg dgn babies park pls omo omo
baekchan92
#6
Chapter 2: AWWWW BEEN SO LONG SINCE I READ A MALAY FIC AND THIS IS MPREG OMG! ITS SO BEAUTIFUL. I USUALLY CRINGE SO MUCH BUT THE MIX OF MALAY-ENGLISH IN HERE MAKE IT JUST RIGHT HEHEHEH EXCUSE MY CAPLOCKS BUT YOU DID A REALLY GOOD JOB!
SAYA SUKA SAYA SUKA HEHEHHE ❤️
mellow22haru
#7
Chapter 1: Wow.. a good story. And i hope everything gonna be okay. Well done authornim!!!