one

TOMODACHI
Please Subscribe to read the full chapter

Berlegar-legar taeyong di depan rumah somi. Doyeon dan taehyung memandangnya bosan.

"No kau ni dah macam ni dah kenapa? Bukannya somi tengah beranak dalam rumah pun. Dont be such a father materials please" taeyong berhenti mendengar bebelan doyeon. Mukanya berubah merah sambil mengetap giginya.

"AKU NAK GUNA TANDAS LA SEBAB DAH TAK TAHAN!!" Taeyong melompat-lompat dan terkepit-kepit depan rumah. Kalau somi tak bagi warning supaya jangan masuk rumahnya selagi dia tak bukak pintu, dah lama taeyong menceroboh masuk mencari tandas. Taehyung tergelak besar.

"Buang je kat pokok bunga plastik tu mana tahu boleh jadi real punya" doyeon mengetuk kepala taehyung

"Ew disgusting"

'KLIK' pintu rumah dibuka, seperti lipas kudung, taeyong berlari pecut dan masuk ke dalam tandas. Somi bingung. "Emergency katakan" terang doyeon ringkas.

Taehyung serbu sofa empuk rumah somi. Dia menekan butan remote untuk membuka tv. Sambil itu, doyeon menghampiri taehyung dan mencari cd movie yang sesuai dilihat bersama dalam beg taehyung si movie maniac.

"Mana dua orang bermasalah tu?"

"Well diaorang beli makanan" sampuk taeyong yang membuat muka lega selepas keluar tandas
 

Daniel dan irene termenung melihat menu. Sudah 15 minit mereka tidak berganjak dari kaunter. Orang di belakang yang beratur bersamanya sudah fadup termasuk penjaga kaunter itu sendiri.

"Ermm adik nak makan apa sebenarnya?" Tanya pekerja itu yang sudah separuh marah itu.

"Tak ada kot. Thanks..oh and f you. You dont deserve that kang seul" dia memberkan hadiah middle finger ke arah lelaki tersebut dan dengan pantas, daniel mengheret irene keluar dengan keadaan irene masih terpinga-pinga. Setelah keluar dari restaurant itu, mereka ketawa.

"Duhh jahat gila kau!! Sampai hati kau kenakan ex kakak kau!" irene tercungap-cungap ketawa tak cukup nafas.

"Padan muka dia tulah dumped lagi kakak aku" daniel dah terbahak-bahak ketawa. Apabila daniel mendapat tahu lelaki bernama seunghyun itu memainkan perasaan kakakn

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet