Chapter 12

It's Not Fine + KTH ✔
Please Subscribe to read the full chapter

   Taehyung menoleh ke arah Taehyo yang sedang tidur di dalam pangkuanya . Lepas je dia habiskan kek dan roti terus dia terus peluk Taehyun . Sempat juga la mereka berborak sekejap sebelum Taehyo tertidur dalam pelukkanya . Taehyung bingkas bangun dan membayar makanan mereka .

Taehyun menepuk lembut belakang Taehyo sambil tersenyum .  Rasa gembira hari ni , kali pertama dapat luangkan masa dengan si kecil . Taehyun membuka topi hitamnya lalu disarungkan pada kepala Taehyo yang kecil itu . Cuaca waktu tu panas sedikit dan Taehyun tidak mahu tidur Taehyo terganggu .

Taehyo berjalan ke arah taman dan duduk di sebuah bangku di bawah pokok . " Taehyo , macam mana appa nak ambil eomma semula ?, apa patut appa buat ? , appa rindu omma sangat - sangat " . Dahi Taehyo dikucup manja .

🌸🌸🌸

Tangisan Yul semakin menjadi - jadi apabila melihat kelibat Taehyo tiada dirumah . Sudah penat dia mencari di sekitar kedai - kedai . Orang awam pula dah pandang pelik ke arah Yul yang macam kehilangan eomma di shopping complex . Yul mengesat air mata sambil mengetab bibirnya . Menyesal dia menolak ajakkan Taehyo ke taman permainan semalam . Dan sekarang Taehyo hilang .

" tadi dah cari kat taman , kita tak jumpa ... hikk ..taehyo balik la ..eomma risau ..hikkk " Yul duduk perlahan - lahan di tepi kedai . Muka Yul hampir pucat , matanya berair .

" Miss kenapa nangis ? , Taehyo dan Nara tak datang makan sini ke ?" Soal Suga perkeja di kedai kek dan roti yang berhampiram dengan taman .

" urm , Taehyo hilang " tangisan Yul kedengaran semula . Suga mengelap air mata Yul dengan sapu tanganya . " Eh bukan ke tadi Encik Jungkook yang bawa dia ke sini ?" Soal Suga pelik . Suga sebernanya tak ingat sangat muka Jungkook . Dia cuma ingat muka Yul dan anak kembarnya saja kerana mereka rajin makan di sini .

" Jungkook ?" Bulat mata Yul apabila menderganya . " mana ada , Jungkook oppa pergi kerja la dah berapa hari dia tak balil rumah " terang Yul . Suga terdiam .

Habis ?, siapa yang bawa dia makan ke sini ? . Lelaki tu serius sebiji macam Taehyo .

" haaa , Taehyo ada panggil lelaki tu appa " kata Suga . Cepat - cepat Yul bangun lalu  pergi ke taman dengan segera . Suga yang melihat pemergian Yul hanya mengelengkan kepala .

🌸🌸🌸

" amik ni !"

Satu hempukan kuat terkena kepada kepala Taehyun  . Taehyun mengerang kesakitan , mujur Taehyo tidak tergolek jatuh dari pegangangya .  Taehyun menoleh ke arah manusia yang sudah berani cari pasal denganya .

" kenapa culik anak Yul !" Amuk Yul . Yul cuba untuk memukul Taehyun dengan seliparnya tadi dihalang .

" buat apa nak culik anak sendiri ? , lebih baik Tae culik awak buat masak gulai dalam bilik kita " ujar Taehyung sambil tersenyum nakal .

Nasib Yul yang hempuk dia kalau orang lain memang kerat 18 dah .

Yul bela . " mana ada orang masak dalam bilik !" Marahnya lagi . Taehyo diangkat dengan laju lalu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ー( ´ ▽ ` )ノ : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking the time to read this advertise.
Inajspirit #2
Chapter 28: Yeayyyy!!!!!!happy ending :)
juvana102 #3
Chapter 28: Happy gile yul dah okay balik. Yeay!!!!!! Happy ending!!!!!!
juvana102 #4
Lama x read the story. Excited huhu. Tau2 je dah habis cite ni.
juvana102 #5
Chapter 15: Comelnye taehyo!!!!
juvana102 #6
Chapter 14: Yul dengar ke jungkook ckp die isteri tae? I hope so. Kesian tae, huhu, taeyul for life. Huhuhuhuhuhu
juvana102 #7
Chapter 12: Asal jungkook annoying sangat dlm cite ni. Sabar je la.
taenovella
#8
Chapter 5: "Macam mana Yul boleh mengandung" haha merah muka maknae dibuatnya kalau nk diterangkan satu2

Taehyung pergi mna?? Npe hilang mcm tu jee? And apa jadi kat Soyul sebenarnya?
taenovella
#9
Chapter 1: Wahh Jungkook doktor ke (ノ♡д♡)ノ ~┻━┻ ☆` *screenshot*