Chapter 7

It's Not Fine + KTH โœ”
Please Subscribe to read the full chapter



ย 

Penat gila Lilly tulis dekat laptop dua kali . Bila masuk gambar Tae dalam chap terus hilang agagaga , lepas ni tak mau tulis dekat laptop dah pakai hp jela grrr

๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ

Yul mengeluarkan telefon bimbitnya dari canvas bagnya . Setelah membuat pesanan kepada Jungkook untuk pergi ke taman bunga Yul menyimpan semula telefonnya ke dalam canvas bag . Yul segera mengendong anak kembarnya masuk ke dalam bas . Sejak ada kembar , Yul cuba untuk berdikari menjaga mereka berdua . Waktu Nara dan Taehyo masih kecil memang susah untuk dijaga kerana Yul sakit . Permikiranya masih seperti biasa tiada menujukkan Yul akan berfikir seperti perempuan matang . Fikirannya lebih kurang macam kanak - kanak kecil juga .

Yul mengambil tempat di belakang sekali . Hoodie yang dipakai dibetulkan untuk menutup kepalanya . " eomma jauh er taman ?" Soal Nara sambil memeluk tubuh Yul dengan manja. Yul yang sedang memuncungkan mulut memandang ke arah Nara dengan tersenyum. " aa ?, tak dekat je kalau naik bas ..cikitย  agi sampai la " balas Yul dengan lembut . Sedang Yul leka berborak dengan Nara , tiba - tiba bas berhenti untuk mengambil penumpang .

Taehyo yang duduk di sebelah Yul memandang lelaki yang mengambil tempat di sebelahnya. Lelaki itu memakai hoodie dan mask . Taehyo yang bosan itu terus mengitai muka lelaki itu sambil tersenyum manja . " tdo ?" Bisik Taehyo sambil membuat mulut O .

Taehyo tersenyum dan memandang ke arah Nara yang sedang leka berbual dengan Yul . Taehyo memandang semula lelaki yang berpakaian hoodie sedang tidur itu .

" cak ~~~~ " Taehyo mengintai lelaki itu secara dekat .

ย 

Taehyung yang hampir lena terkejut beruk dengan senyuman Taehyo yang comel itu sampai kepalanya terhantuk kuat pada cermin belakang bas . Taehyung mengetab bibir memahan sakit . Cepat - cepat dia mengosok belakang kepalanya yang sakit itu.

Cepat - cepat Taehyung berganjak jauh dari kanak - kanak itu . Taehyo masih senyum seperti tadi . Taehyung mendiamkan diri rasa macam jumpa alien pula . " Yah , kau dah kenapa semyum nampak gigi macam tu " soal Taehyung sambil mengusik lengan Taehyo .

" Tae ! , engko cuka kacau owang kan !, mianhae ajueoshiit , Taehyo memang nakal !" Marah Nara geram sambil menarik telinga Taehyo geram . Taehyo merengek mintak telinganya dilepaskan . " errr Tae ?..nama penuh dia apa ?" Soal Taehyung tertanya - tanya.

" Taehyo ...dia ni pabo aju !" Bebel Nara lagi . Taehyun memandang Nara dan Taehyo .

" ajushi la bukan aju hish budak ni " desis hati Taehyung . " eomma Taehyo kacau aju ni !" Aduh Nara kepada Taehyo . Yul yang sedang leka memandang ke luar tingkap terkejut lalu menoleh ke arah Taehyo . " Tae !~ nape kacau orang ?, kita kan dah cakap jangan macam tu ?" Soal Yul dengan suara acah- acah marah . Taehyo hanya diam lalu tersengih manja sebab dia tak faham sangat apa eomma dia cakap .

Taehyung hanya memerhatikan Yul memarahi Taehyo . Taehyung cuba untuk memandang muka gadis itu tapi sayang mukanya ditutup dengan hoodie . Taehyung malas untuk mengambil tahu jadi dia mengambil keputusan untuk sambung tidur .

ย  ย  ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ

Yul menghidu bau bunga disitu sambil tersenyum girang . Dah lama dia tak pergi ke situ . Waktu kali terakhir dia datang ke sini semasa Yul mengandungkan Nara dan Taehyo masa 9 bulan . Waktu tu pun Yul tak larat untuk berjalan tapi Yul degil juga dan mendesak Jungkook untuk membawa Yul ke taman bunga .

Nara dan Taehyo bermain di tepi pokok bunga manakala Yul sibuk melihat bunga - bunga di hadapanya . Tiba - tiba dia merasakan seseorang sedang memeluknya .

" yah awak siapa ah !" Marah Yul dengan geram . " diam la , jom ikut aku pergi kawasan bunga dekat sana ?, best cantik " pujuk lelaki itu sambil tersenyum . " tak pela , Yul nak tengok bunga yang ni jaa.. tak mau kacau Yul la " Yul menolak tangan lelaki itu dari mengacaunya.

Please Subscribe to read the full chapter

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kingbeta
#1
lets join akdong malay igrp ใƒผ( ´ โ–ฝ ` )๏พ‰ : goo.gl/FetpC9
thankyou for taking the time to read this advertise.
Inajspirit #2
Chapter 28: Yeayyyy!!!!!!happy ending :)
juvana102 #3
Chapter 28: Happy gile yul dah okay balik. Yeay!!!!!! Happy ending!!!!!!
juvana102 #4
Lama x read the story. Excited huhu. Tau2 je dah habis cite ni.
juvana102 #5
Chapter 15: Comelnye taehyo!!!!
juvana102 #6
Chapter 14: Yul dengar ke jungkook ckp die isteri tae? I hope so. Kesian tae, huhu, taeyul for life. Huhuhuhuhuhu
juvana102 #7
Chapter 12: Asal jungkook annoying sangat dlm cite ni. Sabar je la.
taenovella
#8
Chapter 5: "Macam mana Yul boleh mengandung" haha merah muka maknae dibuatnya kalau nk diterangkan satu2

Taehyung pergi mna?? Npe hilang mcm tu jee? And apa jadi kat Soyul sebenarnya?
taenovella
#9
Chapter 1: Wahh Jungkook doktor ke (๏พ‰โ™กะดโ™ก)๏พ‰ ~โ”ปโ”โ”ป โ˜†` *screenshot*