Readers..

Gadis yang Botak
Please Subscribe to read the full chapter

 

Hello readers.. 

Sorry for making you wait for this story update.. But lately..

Well,first .. Lets me ..

Jung Kook :eherm,citer ni bahasa melayu kak.. 

Okay,maaf.. 

Pertama ,biar saya terangkan dahulu kenapa dh lama saya c update.. 

First ,sbb saya adalah jenis author yang menulis ikut mood.maksud saya, saya akan menulis berdasarkan daripada mood saya.. Kalau saya gembira, gembira lah citer tu,kalau saya sedih,sedih macam nak banjir satu rumah citer tu..

Kedua,sbb saya tak ada semangat lagi nak menulis cerita ini dan cerita lain.. Jujurnya ,saya adalah author yang sangat sangat lah lemah.. Dan terlalu tamakkan sokongan.. Saya x kisah ttg upvote or whatsorver..saya cuma nak comment untk tahu ada yg membaca..even 'update soon ' pun dh cukup utk beri saya semangat.. 

Dan 

Ketiga,lately ,syaa happy tahap gaban sebb puasa.. -_- . Okay tipu je.. Saya happy sbb banyak benda..jadi mood sedih saya dah hilang dibawa lari angin.. 

Oleh itu,bila saya tru tulis cerita ni.. Idea dh ada tapo feel tu dah hilang.cewahhh

So, saya nak tanya anda sekal

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Coco_Cherry #1
Chapter 6: Author! update lah lgiii, sye suke ff nii seriussssss. Jgn lah patah semangat, bile awak dh mulakan, awk kna habiskn tau? barulah afdhal lol xD. Btw selamat brpuasa n update soon, keyh? gudluck!
BalRina_
#2
Chapter 6: Cerita awak menarik, jgn risau. And saya sendiri boleh feel bila baca.. So kalau boleh awak sambung la cerita ni eh.. ^^
sunshine_blue
#3
Chapter 6: ah yes...Itu cerita baru awakkan? baru je nak tekan tadi haha..teruskan lah cite ni n update soon..Btw,cite ni seronok sangat...haha..sebelum menutup kata, Selamat Menjalani Ibadah puasa ikhlas Dari sunshine_blue
b2stFanz
#4
Chapter 4: Omo!! Jungkook sakit apa ni? Update lgi pls...
lilylunalove
#5
Chapter 2: Omo omo cerita ni touching gilaaaa! Serius saya hampir2 nak nangis tapi cover je nnti org kata apa pulak. Part Mieran kena baling dengan bola keranjang tu paling sedih. Sedangkan bola yang terkena dekat saya secara tak sengaja pun dah sakit apatah lagi klau bola tu mmg dh aim betul2 dekat dia. Saya sendiri pun mmg takutkan balingan bola, klau saya jdi mieran, saya taktau la nak rasa mcm mna maybe trauma la kot.
flxwrawr
#6
Chapter 2: Sedihnye ╥﹏╥ Taehyung is such a hero. Nice story authornim. keep it up!
BalRina_
#7
Chapter 2: Minrae tabahlah ㅠ.ㅠ update lagi plss
Xia_Bing
#8
Chapter 1: Nice Fanfic authornimmmm ( double thumbs up for you )
BalRina_
#9
Chapter 1: Update soon!!