SEASON 2 ? (END OF SEASON 1 + AUTHOR NOTE

Masih mencintaimu
Please Subscribe to read the full chapter

Assalamualaikum and hai semua. Dah habis dah MASIH MENCINTAIMU untuk season 1. Why ada season season pulak ni? Hmm sebenarnya saya nak buat cerita ni bersiri tapi just nak sambung sikit je lagi untuk season 2. Saya nak bagi Chanyeol pulak kejar Hyeri and akan ada watak second lead yang suka jugak dekat Hyeri.

Siapa? Insha-allah nanti chapter seterusnya saya akan bagitahu pasal character and also sedikit teaser huhu..

And korang nak saya sambung kat sini ke or buat yang baru? Komen kat bawah. Itupun kalau ada komenlah kan. Kalau tak saya sambung je kat sini senang  hehehe.

Okeylah itu sahaja untuk chapter kali ni. Semoga kalian sentiasa gembira dan sihat selalu. Time2 covid tengah hebat melanda dunia sekarang, janganlah keluar rumah tanpa alasan penting dan jaga SOP ya semua. Semoga korang tabah melayari hari2 di musim PKP ini.

#kitajagakita

#stayathome

 

Assalamualaikum dan selamat malam

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
starlightkim_
Dah update dah chapter baru semalam.

Comments

You must be logged in to comment
Heart_love
#1
Chapter 6: Ship Kyungsoo n Soo yeon?Selamat tahun baru, kawan.
Heart_love
#2
Chapter 4: >_< chanyeol dgn sooyeon jumpa dan masing-masing dah berpunya.Apa yang akan terjadi nanti?mcm mana dgn prsahabatan kyungsoo ngan chanyeol?ppali update ira!
Heart_love
#3
Chapter 2: Huwwwaaaaa,kenapa dengan Chanyeol ni?Asyik nak sakitkan hati perempuan je.Hempuk dengan kuali baru tau.Cepat update authornim